Efter ialt 7 ubesvarede mails omkring dette sendte jeg igår en sidste mail, at hvis ikke de kom med en melding inden for 5 arbejdsdage ville jeg bede min bank om at trække den halve betaling retur.
Idag var der så straks svar :
Hej Brian,
Det vil sige du kun har modtaget et sæt easyrolls?
Hvis du fører penge tilbage på den måde får vi dårlig kredit.
Jeg vil meget hellere sende dig dine easyrolls.
For så bliver vi ikke uvenner. Hvis du har et problem med en order er der ikke nogen grund til at reagere på den måde der vi bare får stress alle sammen.
Vi er trods alt mennesker som prøver at leve af det her.
Og det er ikke nemt når vi har de billigeste priser på disse varer i scandinavian.! '
Man skulle tro folk var taknemmelig for den service man forsøger levere, ved at have varer man ikke kan få andre steder og til de bedste priser!!!
Jeg sender dig et sæt eastyrolls idag!!! Men lad være med at handle hos os mere!! det gider vi ikke!
Mvh.
Jeanette
TeamRygegrej.dk
Ud over at de jo næsten selv skriver at de kun reagere på min mail grundet frygt for dårlig kredit omtale så skal de også lige rose sig selv som den bedste shop i norden, skrive at jeg overreagere(HALLO jeg har betalt men fik ikke min vare) og så slutte af med at jeg ikke skal handle ved dem mere da det jo er langt ude at jeg vil have mine ting ????
Det er satme god forretnings stil, den vil jeg helt sikkert bruge over for en kunde i næste uge, så tror jeg vi får en del flere ordre i hus