Tak for dit indsparkkimtil skrev:Kan du ikke bare lave et akvarie ved siden af dit eget som en form for bad til dem, så du slipper for døde sten...
Det skulle da ikke kræve så meget...
- TakkericeMD skrev:jeg ønsker dig held og lykke, og glæder mig da til at se hvordan det går
- Jeg har ikke sat UV til endnu... Jeg mangler endnu at modtage min returpumpe! Denne kobler jeg så på med hane og Y stykke, indgang:ole. skrev:carduus
![]()
har du sat uv til eller zeolithfilter...?
Ahh... Jeg har skam en pumpe på nu!ole. skrev:det er ikke nogen god ide at bruge zeostart2 og lignende uden skummer,så kan jeg da bedre forstå dine problemer hvis du ikke engang har en returpumpe
- Det skal jeg nok...ole. skrev:Dont worry proteinerne har kø kultur![]()
jeg er meget interesseret i zeozym,skriv endelig når du får det afprøvet...
ole. skrev:det lyder som en god ide flemming!!
jeg er ikke helt med på hvad dine nye planer så er,men hvis du stadig desideret vil kun have fiske akvarie tror jeg at du var inde på noget af det rigtige tidligere ---DSB
men kun i akvariet jeg tror ikke det for foder nok i et refugie...
det bliver noget rod når man blander teknikker...![]()
dsb+zeovit er no good,,,ihverfald problematisk,og de fleste oplever cyano udslag på sandet...teorien er at fosfaten kan ud sive i anoxia sedimenter,der forskes stadig i hvordan det foregår.....
zeovit+uv er ok sålænge du slukker for uvet 2 timer efter du har fodret zeobac....
- Ja, det virkelig synd, men jeg gør alt hvad jeg kan... Jeg tror dog ikke længere på det!!Nolan skrev:Jeg håber godt nok de klarer den, de stakler..... de ser godt nok ikke alt for friske ud![]()
/Kim
Den er så afgjort alle sine penge værd, og jeg har ikke fortrudt et sekund!Dan-P skrev:der sku gang i den skummer
Hej Stig.Stig Hansen skrev:nu kan jeg se den he tråd er på 32 sider så for at jeg ikke skal læse det hele igennem hvilken type skummer er det ??
Venlig hilsen
Stig