hvordan flytter jeg min midter sprodse??
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2630 Taastrup
- Saltvand siden?: 2009
hvordan flytter jeg min midter sprodse??
jeg har en midter sprodse som sidder fast med silikone på mine 2 bølgebrydere.. men den sidder på undersiden og vil gerne have den på over siden.. men den sidder satme godt fast.. har prøvet at få en hobbykniv ind under og løsne lidt men det kan jeg ikke.. håber i har et trick til at kunne få den af uden at ødelægge alt for meget..

- martin
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2700 Brønshøj
- Geografisk sted: Brønshøj
Re: ´hvordan flytter jeg min midter sprodse??
Hvis du har noget wire så kan du måske bruge den som en slags sav.
Ved at binde den rundt om et håndtag i hver ende så kan du trække den frem og tilbage. Derved burde du kunne "save" dig igennem silikonen.
Ved at binde den rundt om et håndtag i hver ende så kan du trække den frem og tilbage. Derved burde du kunne "save" dig igennem silikonen.
/martin
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Den tvivler jeg på fungerer. Hvis der er lige så lidt afstand i Stefans akvarie som er der i mit, kan der ikke komme nogen wire ind mellem glassene.martin skrev:Hvis du har noget wire så kan du måske bruge den som en slags sav.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
ja det selvfølgelig klart, samme måde man skifter frontruder i biler..martin skrev:Hvis du har noget wire så kan du måske bruge den som en slags sav.
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Re: hvordan flytter jeg min midter sprodse??
Eller må du ødelægge den og så købe en ny stribe glas og mine på.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
har lige nærstuderet det, og der er ikke noget plads.. har du nogen forslag??Carsten skrev:Den tvivler jeg på fungerer. Hvis der er lige så lidt afstand i Stefans akvarie som er der i mit, kan der ikke komme nogen wire ind mellem glassene.martin skrev:Hvis du har noget wire så kan du måske bruge den som en slags sav.
- Lars S
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1989
- Geografisk sted: Auning - Djursland / Jylland
- Kontakt:
Køre akvariet nu ?
Så er der vist kun som Hougaard skriver, især hvis du ikke kan skære det fri med f.eks. en hobbykniv.
Men hvis det køre, HUSK endelig at stive akvariet af først da det måske kan gi' sig så meget at akvariet ka' springe, og det vil sgu da være rigtig træls.
Held og lykke.
Så er der vist kun som Hougaard skriver, især hvis du ikke kan skære det fri med f.eks. en hobbykniv.
Men hvis det køre, HUSK endelig at stive akvariet af først da det måske kan gi' sig så meget at akvariet ka' springe, og det vil sgu da være rigtig træls.
Held og lykke.
Mvh. Lars Steen

530 l. Low tech.
http://www.websteen.dk import bla. saltvands artikler fra Kina & Hong Kong.

530 l. Low tech.
http://www.websteen.dk import bla. saltvands artikler fra Kina & Hong Kong.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
så må jeg bare leve med det som det er..
- joekill
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1994
- Geografisk sted: 4600
man få forskellige sillicone opløsende midler, men ved ikke om det kan gøre jobbet ?