Seio Prop Suuper Flow

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Seio Prop Suuper Flow

Indlæg af Hougaard »

Er der nogen der har prøvet "Seio prop super flow P1500"

http://www.cichlidecentret.biz/product. ... duct=13314

?

/erik
julefanden
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
16
Postnummer: 4652 Hårlev

Re: Seio Prop Suuper Flow

Indlæg af julefanden »

Hej

Har 2. De laver en del resonans i starten. Det er dog dæmpet noget efter 2 måneders brug, men jeg kan høre dem. De har svært ved at starte når man lige har haft dem slukket. De står og hugger helt vildt før de gider og starte. Men hvad kan man forvente for sølle 350,-

Jeg købte dem for at starte baljen her og nu, for så at spare sammen til noget ordenligt: Tunze + multicontroller ;)

VH

Kristian
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VH Kristian

Når du køber dyrt, græder du kun en gang. Når du køber billigt, kommer du til at græde mange gange.
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Indlæg af Hougaard »

Jeg har de gamle Marea 2400 på mit nuværende og er faktisk så godt tilfreds at jeg aldrig har installeret Tunzerne (6025) som var indkøbt til formålet - Derfor spørgsmålet.
julefanden
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
16
Postnummer: 4652 Hårlev

Indlæg af julefanden »

Klart. De fylder dog også meget inde i baljen pga. den måde monteringen er lavet på, ca. 15-16 cm. Jeg er IKKE i tvivl, mine skal skiftes.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VH Kristian

Når du køber dyrt, græder du kun en gang. Når du køber billigt, kommer du til at græde mange gange.
stefan_sørensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 2630 Taastrup
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af stefan_sørensen »

julefanden skrev:Hej

Har 2. De laver en del resonans i starten. Det er dog dæmpet noget efter 2 måneders brug, men jeg kan høre dem. De har svært ved at starte når man lige har haft dem slukket. De står og hugger helt vildt før de gider og starte. Men hvad kan man forvente for sølle 350,-

Jeg købte dem for at starte baljen her og nu, for så at spare sammen til noget ordenligt: Tunze + multicontroller ;)

VH

Kristian
har den på 2oooL/T og den har samme problem med at den har svært ved at starte når den har været slukket..
SÆLGES:
530 liter + 86 liter sump
kan ses her:
viewtopic.php?f=94&t=26107
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"