Hejsa.
Så er jeg ved at være klar til at få lidt koraller i min balje efter mit planarie-cirkus. Men synes
ikke at mine skiver og Xenia ser for godt ud. Skiverne er næsten alle sammen væk, og de tilbageværende
er krøllet sammen og enkelte ser ud som om de er faldet af stenene...Til gengæld stor mine polypper og de
to tilbageværende blødkoraller fantastiske ud...
Mine værdier er fine, dog er Mg lav, så der er lige blevet tilsat. Men jeg har hverken Po4, No2 eller N03.
Ca er 400, Kh er 6,5 Ph er 8,3
Tror i "bare" at det er eftervirkningerne fra bahandlingen, eller er der noget jeg kan gøre inden jeg begynder at
købe nye koraller?
Mvh Christian
Hvad gør jeg??
-
- Rev haj
- Reactions: 43
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 6950
Re: Hvad gør jeg??
Din kh samt Ca er for lav. Kh skal op på minimum 8. vent med nye koraller. Se om dine gamle kommer sig - ellers kan det være penge ud ad vinduet.
jerslev
jerslev
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
- Carsten
- Rev haj
- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Hvad gør jeg??
Og det er skiverne ganske aldeles ligeglade med.Jerslev skrev:Din kh samt Ca er for lav. Kh skal op på minimum 8. vent med nye koraller. Se om dine gamle kommer sig - ellers kan det være penge ud ad vinduet.
jerslev