Sad lige og kiggede på mit søpindsvin og pludselig var det som om den nærmest åbnede sig og sprøjtede en masse underligt ud? var det fordi den kom til at røre min hammerkoral?? http://www.jogge.dyndns.dk/salt/skum1.jpg
det ligner sæd, den er i gang med at gyde, oplevede det selv med mit sorte langpiggede søpindsvin
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Hvor tit gør den det? for det væltede nærmest ud af den i et par minutter, hele akvariet var nærmest fyldt med det.. Er da glad for jeg var hjemme da det skete for skummeren gik helt amok.
Men ser da ud til det hele er falden til ro igen..
jeg har oplevet det én gang, så det kan jeg ikke svare på
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Jeps det er en reefpack 200.. uhmm vil skyde på den "larmer" ligeså meget som en alm. stationær computer..? ik fordi jeg syntes det er voldsomt men jeg ville heller ik ligge og sove ved siden af den.