LED lys

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
pingo
Reactions:

LED lys

Indlæg af pingo »

Hej

Gad vide om disse kan bruges til at få lidt mere lys i baljen? Har ikke helt sat mig ind i LED endnu, men håber nogen kan hjælpe med et svar... :clap:

http://everlight.dk/led-strips.html

Mvh. C
Brugeravatar
Websteen.dk
Copepod
Copepod
Reactions:
16
Postnummer: 8963 Auning
Kontakt:

Re: LED lys

Indlæg af Websteen.dk »

Hvis det er til at få mere lys som du kan bruge til f.eks. koraller, så nej de kan ikke bruges, men hvis det er for at få månelys så tja, men de findes billigere og bedre :wink:
Lidt forskellige saltvands artikler hjemtages løbende fra bla. Hong Kong.

Hjemmesiden modtager IKKE kreditkort, så skriv en PB hvis der er noget på siden, som du kan være intereseret i.

Med venlig hilsen
Websteen.dk
V/ Lars Steen
pingo
Reactions:

Indlæg af pingo »

Hej

Tak for svaret... Det var nu til at få noget med lys. Disse skulle være lige så kraftige som tåge lygter på en bil...

Men kender du til steder hvor man kan købe LED til akvarier - gerne som strips, ikke hele lamper.

Kom gerne med nogle links :-)
Brugeravatar
moby
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
18
Postnummer: 2600 Glostrup
Saltvand siden?: 2000
Geografisk sted: Glostrup

Indlæg af moby »

De eneste led lamper på marked der handler med akvarielys til koraller er aquaillumination som enten er gået ned med flaget eller også bliver det snart. Solarisled er gået ned for nogle mrd siden. Begge firmaer har været plaget af patentretsagen der kører på LED til akvariebelysning og aquaillumination er også godt på vej til at gå konkurs pga af sagen. . Jeg vil ikke anbefale at investere i LED lys før slutningen af året når den nye patent holder på Akvarie led lys kommer oppe og kører samt skulle den være meget mere fejlfri en begge de gamle mærker. Ikke for at det skal lyde som reklame men så har mit firma fået eneret på forhandlerstatus i skandinavien, men så kan de derefter erhverves gennem mig. Men der er lang tid igen så man kan tage den med ro.
pingo
Reactions:

Indlæg af pingo »

:-)

Lyder trist for disse forhandlere - men cool for dig :-)

Lad os snakke sammen om det når du har det helt afklaret...
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"