Red Sea Max 250 Tråden......
- solberg
- Rev Rokke
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8410 Rønde
- Geografisk sted: Rønde (30 km. nord for Århus )
Re: Red Sea Max 250 Tråden......
Jeg fulgte denne tråd i lang tid. Men da den kom op på alle de sider og der stadig ikke var fundet nogen løsning på varmeproblemet, stoppede jeg. Sååå, må man være så fræk at sprøge efter en opdatering? Er der kommet en fornuftig løsning eller skal man bare have en chiller på om sommeren hvis man vil have et RSM250 ???
Hilsen Martin Solberg
215 L. med 45 L. sump
90 l. Shin mao til et par fløjlsklovne. Når de engang kommer hjem.

215 L. med 45 L. sump

- Brintlev
- Dværg kejser
- Reactions:
- 16
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: Køge
Hej....
Der er stadik ikke fundet en løsning, men der bliver sendt et brev, her lige rundt om hjørnet. vi er ved at samle en liste med alle dem som har problemmer. Der bliver så udfærdiget et brev, som sendes Til RED SEA. Så må vi håbe, at de kommer med en løsning.
Så der der er ikke andet end, lige at følge tråden lidt endnu:-)
Hilsen
Christian
Der er stadik ikke fundet en løsning, men der bliver sendt et brev, her lige rundt om hjørnet. vi er ved at samle en liste med alle dem som har problemmer. Der bliver så udfærdiget et brev, som sendes Til RED SEA. Så må vi håbe, at de kommer med en løsning.
Så der der er ikke andet end, lige at følge tråden lidt endnu:-)
Hilsen
Christian
Uden akvarie
- solberg
- Rev Rokke
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8410 Rønde
- Geografisk sted: Rønde (30 km. nord for Århus )
Tak for svaret Brintlev. Det er godt nok sørgeligt at de ikke har fundet på en løsning endnu. Ærgeligt da det ellers er et superflot akvarie.
Hilsen Martin Solberg
215 L. med 45 L. sump

215 L. med 45 L. sump

- Brintlev
- Dværg kejser
- Reactions:
- 16
Hej Carsten
Hvis du sender mig din email, Så har jeg listen klar med alle dem som har skrevet til mig.
Hilsen
Christian
Hvis du sender mig din email, Så har jeg listen klar med alle dem som har skrevet til mig.
Hilsen
Christian
Uden akvarie
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 18
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: København S.
- Kontakt:
hej christian, tak for fremsendte
jeg har nu sendt en mail til neil, hvor jeg forklarer ham at vi er nødt til at have nogle svar og nogle løsninger på problemet på bordet nu, da sommeren står for døren, og vi ikke kan holde temperaturen nede som tingene er nu.
jeg har bedt ham om at komme med et forslag til en løsning, og har selv foreslået at de ændrer manualen for nye kunder, og så kommer med en eller anden for kompensation for de kunder der har købt akvariet, men jeg har ikke nævnt noget beløb, eller hvad det skulle være, det må de lige som selv komme ud af busken med.
jeg skal nok informere jer lige så snart jeg hører fra ham.
mvh Carsten
jeg har nu sendt en mail til neil, hvor jeg forklarer ham at vi er nødt til at have nogle svar og nogle løsninger på problemet på bordet nu, da sommeren står for døren, og vi ikke kan holde temperaturen nede som tingene er nu.
jeg har bedt ham om at komme med et forslag til en løsning, og har selv foreslået at de ændrer manualen for nye kunder, og så kommer med en eller anden for kompensation for de kunder der har købt akvariet, men jeg har ikke nævnt noget beløb, eller hvad det skulle være, det må de lige som selv komme ud af busken med.
jeg skal nok informere jer lige så snart jeg hører fra ham.
mvh Carsten
Biorb Life 60 Liter Marine
- Hvidtfeldt
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Geografisk sted: 5240 Odense
Selvom jeg ikke har nogen RSM har jeg fulgt tråden. Glæder mig satme til at se hvad de siger til det. Hvis de kommer op med noget ordenligt, kunne det være man skulle anskaffe sig et selv.
Akvarie på 250 L i opstarts fasen!
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9200 Aalborg SV
Hej Carsten,
Det lyder godt - glæder mig til at høre nærmere..
til os..
MVH/Thomas
Det lyder godt - glæder mig til at høre nærmere..

MVH/Thomas
RSM 250 - tålmodighed er et ukendt begreb...
"Plug 'n play skal sgu være plug 'n play!"
- Brintlev
- Dværg kejser
- Reactions:
- 16
Ja vi venter i spænding.. krydser fingere for en holbar løsning..
hilsen
Christian
hilsen
Christian
Uden akvarie
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5320 Agedrup
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: 5320 agedrup (tæt på odense)
ja det gør jeg godt nok også har ikke penge til at gå ud og købe en chiller lige pt (:
- rimini
- Palet kirurg
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4700 Næstved
Re: Red Sea Max 250 Tråden...... med Deltec?
Hej Carsten, fik ikke set at I lavede en liste - af en eller anden grund har jeg ikke fået email om opdatering i tråden. Anyway, count me in - men det ved du jo sikkert allerede, da jeg jo sammen med dig var en af de første der henvendte sig.
Mht skummeren synes jeg stadig jeg har problemer med at indstille den optimalt også. Den er meget svær at indstille og ustabil, på trods af at jeg har sat en osmolator fra Tunze i systemet.
Har læst en del har skiftet til en HC 500 fra Deltec med stor succes, den skulle virke 10 gange bedre end den slaskede RSM skummer .... kender nogen til denne Deltec skummer ?
/ Rimini
Mht skummeren synes jeg stadig jeg har problemer med at indstille den optimalt også. Den er meget svær at indstille og ustabil, på trods af at jeg har sat en osmolator fra Tunze i systemet.
Har læst en del har skiftet til en HC 500 fra Deltec med stor succes, den skulle virke 10 gange bedre end den slaskede RSM skummer .... kender nogen til denne Deltec skummer ?
/ Rimini
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
hmm, har nu ikke hørt noget endnu fra neil, han fik mailen søndag aften, kan en af jer andre ikke lige prøve at kaste en mail til ham, og se om han svarer på den, i må meget gerne henvise til den fællesmail jeg sendte til ham søndag aften kl 23.44
hans email er:
neilm@redseafish.co.il
mvh Carsten
hans email er:
neilm@redseafish.co.il
mvh Carsten
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
så er der nyt fra red sea, hvad synes i?
Dear Carsten,
I apologize that I have been out of touch however I can assure you that we have been continuing to work on this issue.
We have been running test aquariums in Israel and France and with the correct water levels and the rear fans working we are maintaining 27C with an ambient of 22C. This is using all of the original pumps, not the new ones. So far the most significant factor is keeping the water level in the filter below the half way mark in the viewing window.
Unfortunately we do not have a climate controlled test facility to properly evaluate the cause and effect of all of the parameters and therefore I am not ready to publish the results that I have.
Next week we will have the use of such a facility and we have designed a series of experiments to really get to the bottom of this issue. I will of course keep you fully updated on our findings and any operational recommendations that may result.
The MAX is a closed top aquarium which significantly reduces the natural evaporation of water however it also reduces the cooling effect that is a natural part of the evaporation process. The water cooling fans at the back of the aquarium will induce the evaporation cooling of the aquarium water.
We have always assumed that most people will install chillers as a safeguard for their livestock and at the same time not have to deal with the evaporation resulting from the fans. This is still an option and there will be those that will continue to use the fans in order to reduce the energy consumption of the chiller.
To be very clear on this issue we have amended our instructions to recommend a chiller for all reef aquariums. This revision is now being printed. We will be amending the downloadable version from the internet next week as well as adding a similar note on the MAX website.
The introduction of new pumps is part of the ongoing development in order to arrive at a better product. Any reduction in temperature as a result of the new pumps is definitely an added benefit but was not what prompted this move.
Once we have completed our experiments we will be in a better position to decide what corrective action may be necessary including replacing pumps should that prove to be appropriate.
I will be back in touch with you as soon as possible.
Best Regards
Neil
Dear Carsten,
I apologize that I have been out of touch however I can assure you that we have been continuing to work on this issue.
We have been running test aquariums in Israel and France and with the correct water levels and the rear fans working we are maintaining 27C with an ambient of 22C. This is using all of the original pumps, not the new ones. So far the most significant factor is keeping the water level in the filter below the half way mark in the viewing window.
Unfortunately we do not have a climate controlled test facility to properly evaluate the cause and effect of all of the parameters and therefore I am not ready to publish the results that I have.
Next week we will have the use of such a facility and we have designed a series of experiments to really get to the bottom of this issue. I will of course keep you fully updated on our findings and any operational recommendations that may result.
The MAX is a closed top aquarium which significantly reduces the natural evaporation of water however it also reduces the cooling effect that is a natural part of the evaporation process. The water cooling fans at the back of the aquarium will induce the evaporation cooling of the aquarium water.
We have always assumed that most people will install chillers as a safeguard for their livestock and at the same time not have to deal with the evaporation resulting from the fans. This is still an option and there will be those that will continue to use the fans in order to reduce the energy consumption of the chiller.
To be very clear on this issue we have amended our instructions to recommend a chiller for all reef aquariums. This revision is now being printed. We will be amending the downloadable version from the internet next week as well as adding a similar note on the MAX website.
The introduction of new pumps is part of the ongoing development in order to arrive at a better product. Any reduction in temperature as a result of the new pumps is definitely an added benefit but was not what prompted this move.
Once we have completed our experiments we will be in a better position to decide what corrective action may be necessary including replacing pumps should that prove to be appropriate.
I will be back in touch with you as soon as possible.
Best Regards
Neil
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 5000 Odense C
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Odense
Tja!....egentlig siger de vel at man må regne med at skulle have en backup køler og at de i fremtiden vil skrive det i deres brugsanvisning. Jeg læser det som de ser det som en ekstra fordel hvis de nye pumper sænker varmen lidt, men at man selv må løse et evt. varmeproblem hvis det ikke er nok.
Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 16
Hey,
De arbejder på problemet og det viser jo også at de tager det seriøst. Men de erkender jo også der er et problem - og vil ændre manualen.
Mit input: De erkender, de har en udfordring omkring varmen i det nuværende setup. Vi har købt produktet udfra en anden forudsætning, end de beskriver nu. Såfremt jeg på forhånd vidste, at jeg skulle købe en chiller, vil jeg nok have overvejet produktet en ekstra gang.
Jeg synes vi skal bede dem om at kompensere os (7-8 stykker?) på en eller anden måde. Jeg vil gerne lave et udkast på engelsk, hvis I er enige?
MVH/TJA
De arbejder på problemet og det viser jo også at de tager det seriøst. Men de erkender jo også der er et problem - og vil ændre manualen.
Mit input: De erkender, de har en udfordring omkring varmen i det nuværende setup. Vi har købt produktet udfra en anden forudsætning, end de beskriver nu. Såfremt jeg på forhånd vidste, at jeg skulle købe en chiller, vil jeg nok have overvejet produktet en ekstra gang.
Jeg synes vi skal bede dem om at kompensere os (7-8 stykker?) på en eller anden måde. Jeg vil gerne lave et udkast på engelsk, hvis I er enige?
MVH/TJA
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
hej tja
du må meget gerne lave et udkast på engelsk, så skal jeg nok sende det til dem, send mig en pb, med udkastet, hvis du gider
mvh Carsten
du må meget gerne lave et udkast på engelsk, så skal jeg nok sende det til dem, send mig en pb, med udkastet, hvis du gider
mvh Carsten
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 16
Den er i vinkel..
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5320 Agedrup
- Geografisk sted: 5320 agedrup (tæt på odense)
ja helt sikkert. jeg får store problemer til sommer hvis de ikke får gjort noget ved det, jeg er 15 år gammel og jeg kan ikke lige ud og bruge 3000 på en køler når akvariet også har kostet mig 10000
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
i mellemtiden bruger du en alm gulvblæser men det ikke optimalt det vi enige om...
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
så er der sendt et nyt svar til redsea
tak for hjælpen TJA
mvh Carsten
tak for hjælpen TJA
mvh Carsten
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
Hej alle
synes lige jeg vil informere jer om at jeg har besluttet at stoppe helt med saltvandshobbien, synes ikke rigtig jeg har tid mere, (og hjertet med mere) og står for at skulle ombygge hele 1. salen, og dermed stuen hvor akvariet står.
dette har ikke noget at gøre med de aktuelle varmeproblemer med rsm 250´eren at gøre, da jeg er sikker på at vi finder en løsning snarest muligt på det, jeg skal også nok holde kontakten med red sea indtil akvariet bliver solgt, hvorefter jeg håber at en af jer andre, vil overtage kontakten til red sea, på vegne af alle de andre der har fulgt denne tråd.
Så derfor er følgende til salg:
Red Sea Max 250 i Sort
Sort Møbelskab
Alt tilbehør der fulgte med, testsættet har kun været brugt 1 gang
der medfølger de ekstra cirkulationspumper, som jeg har testet fra red sea, samt den nye impellor til cirkulationspumpen.
Tunze Osmolator incl 10liter spand.
Diverse andre testsæt
Diverse mad.
Ca 40 Kg Levende Sten:
Levende:
2 Klovnfisk cirka 5-6 cm
1 Blå Palet
1 Gul Kirurg
2 Kauderni (soldaterfisk)
1 Rød dværgkejser
2 Sorte Damselfisk
1 Ildhalekutling
1 Nemateleotris decora
1 Sort Søpølse
1 Søstjerne (mener det er en perle søstjerne)
2 Dannebrogs Rejer
Koraller
1 stor anemone, kender ikke navnet men den er hvis med blå spidser
1 Stort Kenyatræ
1 Tungekoral (kender ikke navnet)
1 Grøn Stjernepolyp, Død mands fingre, Mos koral (mener jeg , se billede)
1 Fungiidea
3 andre koraller, kender ikke navnet, men det er stenkoraller mener jeg, se billeder
en masse skiveanemoner
1 zeniatræ. eller hvad det er.
1 bobbel koral, se billede
Levende sand til bunden
akvariet har ABSOLUT INGEN ridser, og er i rigtig flot stand, købt som sagt i starten af januar, og var det første i DK.
trænger selvfølgelig til lidt rengøring, men kan ses kørende på amager.
Sælges samlet da jeg vil af med det hele på en gang.
Pris 10.000 kroner eller højeste bud derover, buddene stopper onsdag den 29 april eller før, hvis det rigtige bud kommer på banen.
Håber ikke i bliver alt for sure, over at jeg stopper, men skal nok følge sagen omkring varmeproblemerne til dørs, eller overdrage den til en anden hvis akvariet bliver solgt hurtigt.
Synes bare det er mange penge at have stående, når lysten og tiden ikke rigtig er der mere, og det skal alligevel nedlægges når der skal lægges nyt gulv til efteråret.
p.s. opretter lige en rigtig salgstråd her på forummet også.
Med venlig hilsen
Carsten Larsen
synes lige jeg vil informere jer om at jeg har besluttet at stoppe helt med saltvandshobbien, synes ikke rigtig jeg har tid mere, (og hjertet med mere) og står for at skulle ombygge hele 1. salen, og dermed stuen hvor akvariet står.
dette har ikke noget at gøre med de aktuelle varmeproblemer med rsm 250´eren at gøre, da jeg er sikker på at vi finder en løsning snarest muligt på det, jeg skal også nok holde kontakten med red sea indtil akvariet bliver solgt, hvorefter jeg håber at en af jer andre, vil overtage kontakten til red sea, på vegne af alle de andre der har fulgt denne tråd.
Så derfor er følgende til salg:
Red Sea Max 250 i Sort
Sort Møbelskab
Alt tilbehør der fulgte med, testsættet har kun været brugt 1 gang
der medfølger de ekstra cirkulationspumper, som jeg har testet fra red sea, samt den nye impellor til cirkulationspumpen.
Tunze Osmolator incl 10liter spand.
Diverse andre testsæt
Diverse mad.
Ca 40 Kg Levende Sten:
Levende:
2 Klovnfisk cirka 5-6 cm
1 Blå Palet
1 Gul Kirurg
2 Kauderni (soldaterfisk)
1 Rød dværgkejser
2 Sorte Damselfisk
1 Ildhalekutling
1 Nemateleotris decora
1 Sort Søpølse
1 Søstjerne (mener det er en perle søstjerne)
2 Dannebrogs Rejer
Koraller
1 stor anemone, kender ikke navnet men den er hvis med blå spidser
1 Stort Kenyatræ
1 Tungekoral (kender ikke navnet)
1 Grøn Stjernepolyp, Død mands fingre, Mos koral (mener jeg , se billede)
1 Fungiidea
3 andre koraller, kender ikke navnet, men det er stenkoraller mener jeg, se billeder
en masse skiveanemoner
1 zeniatræ. eller hvad det er.
1 bobbel koral, se billede
Levende sand til bunden
akvariet har ABSOLUT INGEN ridser, og er i rigtig flot stand, købt som sagt i starten af januar, og var det første i DK.
trænger selvfølgelig til lidt rengøring, men kan ses kørende på amager.
Sælges samlet da jeg vil af med det hele på en gang.
Pris 10.000 kroner eller højeste bud derover, buddene stopper onsdag den 29 april eller før, hvis det rigtige bud kommer på banen.
Håber ikke i bliver alt for sure, over at jeg stopper, men skal nok følge sagen omkring varmeproblemerne til dørs, eller overdrage den til en anden hvis akvariet bliver solgt hurtigt.
Synes bare det er mange penge at have stående, når lysten og tiden ikke rigtig er der mere, og det skal alligevel nedlægges når der skal lægges nyt gulv til efteråret.
p.s. opretter lige en rigtig salgstråd her på forummet også.
Med venlig hilsen
Carsten Larsen
- Vedhæftede filer
-
- IMG_0372.JPG (57.9 KiB) Vist 10011 gange
-
- IMG_0371.JPG (58.12 KiB) Vist 10009 gange
-
- IMG_0370.JPG (58.3 KiB) Vist 10010 gange
-
- IMG_0367.JPG (52.88 KiB) Vist 10011 gange
-
- IMG_0368.JPG (53.47 KiB) Vist 10011 gange
-
- IMG_0366.JPG (64.63 KiB) Vist 10012 gange
-
- IMG_0365.JPG (56.47 KiB) Vist 10010 gange
-
- IMG_0364.JPG (45.78 KiB) Vist 10008 gange
-
- IMG_0363.JPG (40.58 KiB) Vist 10008 gange
-
- IMG_0362.JPG (48.44 KiB) Vist 10010 gange
-
- IMG_0361.JPG (54.78 KiB) Vist 10009 gange
-
- IMG_0360.JPG (59.2 KiB) Vist 10009 gange
-
- IMG_0359.JPG (55.62 KiB) Vist 10006 gange
-
- IMG_0358.JPG (44.22 KiB) Vist 10008 gange
-
- IMG_0356.JPG (52.16 KiB) Vist 10008 gange
-
- IMG_0357.JPG (51.01 KiB) Vist 10007 gange
- rimini
- Palet kirurg
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4700 Næstved
Jeg er klart enig, de har solgt os akvariet på de forkerte forudsætninger, idet de fleste ikke regnede med at de skulle bruge en chiller og høre på en masse larm dagligt, som de 2 extra blæsere giver, hvis ikke man modificerer dem.
Jeg synes det virker som om de bare prøver at holde os hen, og håbe man giver op. Jeg tror sgu ik vi ser noget kompensation fra RSM skal jeg være ærlig. Der er ikke noget nyt i det han skriver ... old news - desværre.
Men fint de retter instruktionen nu, lad os se hvor længe der går - for det sagde de også de ville for 2 mdr siden.
Nogle der vil overtage dialogen med RSM ?
PS: Carsten, pøj pøj med salget, surt du springer fra
Jeg synes det virker som om de bare prøver at holde os hen, og håbe man giver op. Jeg tror sgu ik vi ser noget kompensation fra RSM skal jeg være ærlig. Der er ikke noget nyt i det han skriver ... old news - desværre.
Men fint de retter instruktionen nu, lad os se hvor længe der går - for det sagde de også de ville for 2 mdr siden.
Nogle der vil overtage dialogen med RSM ?
PS: Carsten, pøj pøj med salget, surt du springer fra

Senest rettet af rimini lør 25. apr 2009 11:32, rettet i alt 2 gange.
Brug dog salgs forumet hvis du vil sælge istedet for at spame tråden.
Steen
Steen
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
hej steen
undskyld for helvede , hvis jeg har pisset på din sukkermad, ved at tillade mig at beskrive i min egen tråd, hvorfor jeg ønsker at sælge, kan godt se at det har været virkelig traumatisk for dig at læse...
slap dog af i stedet for og nyd det gode vejr
spame staves iøvrigt SPAMME
mvh Carsten
undskyld for helvede , hvis jeg har pisset på din sukkermad, ved at tillade mig at beskrive i min egen tråd, hvorfor jeg ønsker at sælge, kan godt se at det har været virkelig traumatisk for dig at læse...
slap dog af i stedet for og nyd det gode vejr
spame staves iøvrigt SPAMME
mvh Carsten
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 16
Hey,
Carsten har sendt en mail til Red Sea og vi afventer svar. Derefter kan vi lige aftale nærmere.
Det er dælme træls du stopper, Carsten. Håber du får dit udstyr godt solgt - du har jo nogle lækre sager.
MVH/TJA
Carsten har sendt en mail til Red Sea og vi afventer svar. Derefter kan vi lige aftale nærmere.
Det er dælme træls du stopper, Carsten. Håber du får dit udstyr godt solgt - du har jo nogle lækre sager.
MVH/TJA
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
hej tja
ja jeg ved det godt, men det er kommet sådan lidt snigende lidt efter lidt, havde allerede tabt gnisten lidt før jeg købte red sea, men sådan er det jo en gang imellem
måske kommer det igen, og så er der måske et rsm500 til den tid?
mvh Carsten
ja jeg ved det godt, men det er kommet sådan lidt snigende lidt efter lidt, havde allerede tabt gnisten lidt før jeg købte red sea, men sådan er det jo en gang imellem
måske kommer det igen, og så er der måske et rsm500 til den tid?
mvh Carsten
- Limatho
- Kejser fisk
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2630 Taastrup
- Saltvand siden?: 2004
Held og lykke med salget - ville fandme gerne have haft den balje. Har en chiller til mit rsm130 så der burde ikk være problemer med varmen. Ingen penge - ingen balje.
Thomas
Thomas
Hvorfor har jeg kun 3 pisse ferskvandsfisk når jeg nu så gerne vil have dragefisk, kejsere og kiruger?
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
hehe, ja så kommer man ikke langt
mvh Carsten
mvh Carsten
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2700 Brønshøj
Hej Carsten.
Det var en skam at høre, ikke mindst at vi mister en fellow RSM250'er. Hvis dit salg ender i delsalg og ikke som samlet, kan jeg nok godt hjælpe dig af med lidt af indholdet da jeg står for at skulle bruge lidt mønt i den kommende tid. Jeg bor i Brønshøj så der er jo ikke så langt.
Vi kan lige sludres ved, men jeg forstår godt hvis du vil af med det hele på en gang.
Slutteligt må jeg sige at du har lagt et kanon stykke arbejde for dagen i forbindelse med det aktuelle emne.
//Søren
Det var en skam at høre, ikke mindst at vi mister en fellow RSM250'er. Hvis dit salg ender i delsalg og ikke som samlet, kan jeg nok godt hjælpe dig af med lidt af indholdet da jeg står for at skulle bruge lidt mønt i den kommende tid. Jeg bor i Brønshøj så der er jo ikke så langt.
Vi kan lige sludres ved, men jeg forstår godt hvis du vil af med det hele på en gang.
Slutteligt må jeg sige at du har lagt et kanon stykke arbejde for dagen i forbindelse med det aktuelle emne.
//Søren
RSM 250.