hej Allesammen så er jeg tilbage som man siger har man haft saltvand i blodet ja så bliver det der puuha der er meget at huske når man starter forfra igen så bare kom med råd og tips hvis har lyst
mvh bødtker
tilbage til saltvand
- bødtker
- Copepod
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8900 Randers
- Saltvand siden?: 2002
tilbage til saltvand
Boyu 128,Deltec MCE 600 Skummer,boyu UV-enhed,Boyu Wave Maker m/Styring
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8900 Randers
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Randers
Re: tilbage til saltvand
ja men velkommen tilbage m8
der er kommet lidt flere butikker til siden at du var her sidst
mvh snogen
der er kommet lidt flere butikker til siden at du var her sidst
mvh snogen
det er altså kun cobraer der vilde med blok fløjter....
- røntved
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
Velkommen tilbage. Husk nu at tage det roligt i starten..
http://www.mittlapp.dk
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
- Celia
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4000 Roskilde
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 4000 Roskilde
Det ser ud til at det er en god tid at komme tilbage på
- der er rigtigt meget til salg og meget af det ser rigtigt godt ud (brugte akvarier) og til billige penge endda, så det er bare at komme i gang. Velkommen tilbage 

Venlig hilsen
Cecillia
Der var engang et saltvandseventyr, nu er jeg bare rusten
Cecillia
Der var engang et saltvandseventyr, nu er jeg bare rusten
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
Lige præcis, masser af kvalitetsudstyr til brugtpriser. Og tunze har endelig fået nogenlunde styr på deres nye pumpe serie.Celia skrev:Det ser ud til at det er en god tid at komme tilbage på- der er rigtigt meget til salg og meget af det ser rigtigt godt ud (brugte akvarier) og til billige penge endda, så det er bare at komme i gang. Velkommen tilbage
Alt levende rives heller ikke væk hos forhandlerne på dag 1. længere. Dvs. man rent faktisk kan købe akklimatiserede fisk og polypdyr nu

Husk at holde igen med riff-keramikken. Læs trådene herinde. Masser af dårlige erfaringer med for meget. Har dog selv 20 procent i uden problemer.
SPS : Stability provides succes
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Jeg var en tur ude hos Decocean igår. Der kiggede jeg på de baggrundsplader som han sælger fra firmaet Aquaroche.nielsk skrev: Husk at holde igen med riff-keramikken. Læs trådene herinde. Masser af dårlige erfaringer med for meget. Har dog selv 20 procent i uden problemer.
De ser ok ud. De må ikke på nogen måde sammen lignes med reefkeramik. Eneste de har tilfælles er at de begge skla dække bagruden og evt siderne.
Aquaroche er lavet på en helt anden måde. De er langt tyndere end reefkeramik, indenholder ikke noget som kan afgive fosfat og andre kedelige ting til vandet. Men desværre ser de også lidt kedeligere ud.
Pladerne er lavet af tilsyneladende knuste levende sten, som er lagt i en nylon masse. Set fra bagsiden lignede det allermest en nylonskærebrædt. Priserne på dem husker jeg ikke.