Gode billeder af din dejlige fisk den skal npk blive håndtam.

Steen.
- TakkerBrian skrev:Det ligner nu mere noget Montipora capricornis og det andet ligner noget galaxea ?
- Selv var jeg også lidt spændt på kvaliteten... Men det har kun været en positiv oplevelse! Enkelt, men effektivt:spdiving skrev:Fedt hejsesystem du har fundet frem til .. Hvor meget fri højde har du når lamperne er hejst helt op. Og du skal rude i baljen.
Gode billeder af din dejlige fisk den skal npk blive håndtam.![]()
Steen.
simondegn skrev:den er også søøøøøøøøøøød
Tak Christian.christiantt skrev:Det røde på stenene tror jeg ikke er cyano. Jeg har det også nogle få steder på nogle af mine sten, og jeg tror at det er en alge af en slags. Der er stadig en smule, på trods af at der ikke kan måles næring i mit vand.
Tak Henrik.Musiker skrev:Hvis det er røde fløjlsagtige plamager... Så har jeg altid tænkt at det var en form for kalkalger.. De gror fint ved mig og skaber ingen problemer..
Jeg tror at fisk kan have individuelle temperamenter, ligesom mennesker...flemmiov skrev:ja, al den teknik..(legetøj) mht. til din C. striatus, vær opmærksom på at de kan være nogle bæster, da de gerne vil bestemme. Jeg havde en jeg måtte forære væk, da den jagtede rundt med mange af fiskene i akvariet, i starten bar jeg over med det, men da det fortsatte efter et par mdr., røg den ned til en anden, der smed den i et vistnok 1400 l. akvarie, fyldt med store kejsere osv. Der var der ingen bøvl med den, så det KAN være en fisk, man skal smide i som een af de sidste, for at bevare husfreden.
- SelvfølgeligHvidtfeldt skrev:Hvad med et full shot? Eller gemmer du det, til det er kørt ind? ;D
Tak HvidtfeldtHvidtfeldt skrev:Ser godt ud. Giver lidt mere perspektiv.
Og din vlamingii ser meget sød ud. Ved at jan fra saltvandfyn osse havde en, der sprang op i hånden på ham når han stak den ned i baljen. Super fisk men som kræver en del plads
- Jeg ved detsnogen skrev:jeg er da sikker på at regnskoven gerne modtager et opkald på din fisk når den tid er
Tak Ole.ole. skrev:hej Flemming..![]()
hvad er det for en pipette??7
jeg tror jeg ville suspendere food7 og kun dosere bak indtil du har fået has på de alger/cyano..
Ha ha den pipette er da' alt for fancy!! du skræmmer da' livet af min solkoralWilliam Jr skrev:Tak Ole.ole. skrev:hej Flemming..![]()
jeg tror jeg ville suspendere food7 og kun dosere bak indtil du har fået has på de alger/cyano..
- Jeg følger dit råd med bak.![]()
Pipetten var måske lidt et impuls køb, men den var tænkt til at suge doseringen op fra Zeostart 2... Men om ikke andet får jeg brug for den til fodring af min solkoral som er passet "ude i byen"
Hmm... Det kan vi ikke have!peder skrev:Ha ha den pipette er da' alt for fancy!! du skræmmer da' livet af min solkoralWilliam Jr skrev:Tak Ole.ole. skrev:hej Flemming..![]()
- Jeg følger dit råd med bak.![]()
Pipetten var måske lidt et impuls køb, men den var tænkt til at suge doseringen op fra Zeostart 2... Men om ikke andet får jeg brug for den til fodring af min solkoral som er passet "ude i byen", du kan få den med som den kender