mg
- thyme
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Århus V
- Kontakt:
Re: mg
Du oplever altså at den skifter farve med det samme du kommer en dråbe i?
Eller du har måske mere end 1500ppm
Nu flere dråber=mere mg.
Så hvis den ikke skifter efter 1 ml, så har du måske mere end 1500ppm, så prøv at fyld endnu en sprøjte, og drøb i. og ved den værdi den skifter ved, ligger du sammen med 1500.
Eller du har måske mere end 1500ppm
Nu flere dråber=mere mg.
Så hvis den ikke skifter efter 1 ml, så har du måske mere end 1500ppm, så prøv at fyld endnu en sprøjte, og drøb i. og ved den værdi den skifter ved, ligger du sammen med 1500.
- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Re: mg
Fisk er komplet ligeglade med KH, det har kun indvirkning på dine koraller. Alt med måde selvf. jeg skal ikke kunne sige hvad ekstreme værdier kan gøre, men 19,5 har ingen betydning for dine fisk. Noget andet er at det kan påvirke din PH som har betydning for fiskene. Men så længe din PH Ligger på 8,1 så bør du ikke have noget at frygte.frankboel skrev:hvad med de fisk jeg har i kan de klare det
Startede du akvariet op med postevand? I så fald kan det tænkes at dit postevand har en høj KH (vores ligger deroppe omkring svjv) og at det ikke er blevet optaget endnu. Hvis du ikke har stenkoraller eller andet der bruger KH, så vil den ikke falde synderlig hurtigt.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421