koral sendinger for privat fra bali af eller sængapore
-
- Foxface
- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Saltvand siden?: 2009
koral sendinger for privat fra bali af eller sængapore
hej jeg ville høre om nogle kender et sted hvor man kan bestille fisk fra bali eller andet land i indonesien og kan privat også det.
819l saltvand!
-
- Kejser fisk
- 17
- Postnummer: 4500 Nykøbing Sjælland
- Geografisk sted: vest-sj
Re: koral sendinger for privat fra bali af eller sængapore
det kan man ikke man skal først godkendes og søge og tilladelse.
og tror enlige heller ikke det kan betale sig vis det kun er til en selv
og de fleste der levere vil heller ikke sælg til privat folk
- Carsten
- Rev haj
- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Det er nu så ikke helt rigtigt. De er flinterende ligeglade med om det er en butik eller en privat som importerer.nasoen.dk skrev:det kan man ikke man skal først godkendes og søge og tilladelse.
De vil formentligt kræve pengene først, som sikkerhed ved første gangs bestilling.
Men at de så ikke gider gøre noget ved ordren når den kommer er mere sandynligt, da den vel blot er på en eller 2 kasser.
Hvis de så sender bestillingen, kommer der en masse ekstra på i omkostninger, blandt andet flamingokassen.
Fragten derude fra er dyr, da de har nok at flyve med. Når sendingen er ankommet skal grænsedyrlægen og evt S&N
forbi, det koster også penge. Samt speditionen af forsendelsen(her er beløbet det samme om det er 1 kasse eller 100)
Hvis der er noget sparet, er det så lidt at det ikke er besværet værd, og hvem dækker døde fisk?
-
- Kejser fisk
- 17
- Postnummer: 4500 Nykøbing Sjælland
- Geografisk sted: vest-sj
det kan jeg så ikke forstå for det er ikke hvad jeg har oplevet at de vil sælg til hvem som helst. men der er måske nok forskel på hvor man får fra.
og der er da forskel på om de sender 50kg eller 150kg.
døde fisk systes jeg de skrev noget om de tar men ikke sikker på jeg husker rigtig men heller ikke sikker på de gider vis det kun er to kasser man har købt det ser de nok ikke som kunde. ved da vis man køber noget i usa til en bil kan de godt være ligeglad med om det er noget forkert de har sendt. så kan man bare send det til bage siger de, men den er jo osse meget godt for de ved jo det koster næsten lige så meget at send det til bage so at købe noget nyt
og der er da forskel på om de sender 50kg eller 150kg.
døde fisk systes jeg de skrev noget om de tar men ikke sikker på jeg husker rigtig men heller ikke sikker på de gider vis det kun er to kasser man har købt det ser de nok ikke som kunde. ved da vis man køber noget i usa til en bil kan de godt være ligeglad med om det er noget forkert de har sendt. så kan man bare send det til bage siger de, men den er jo osse meget godt for de ved jo det koster næsten lige så meget at send det til bage so at købe noget nyt
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions: 3
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
(Jeg er, som næsten altid, fuldstændig enig med Carsten, og hvis de sender to kasser så er indholdet af polypsten og for store fisk alt for højt).
Lige præcis med Indonesien eller Singapore ville jeg aldrig forsøge noget som som mig selv. Der er masser af butikker der hver eneste måned importerer derfra, og det er helt sikkert billigere at bestille et par kasser hos en af dem end at forsøge selv.
Lige præcis med Indonesien eller Singapore ville jeg aldrig forsøge noget som som mig selv. Der er masser af butikker der hver eneste måned importerer derfra, og det er helt sikkert billigere at bestille et par kasser hos en af dem end at forsøge selv.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Og skulle det være fra et af de mere exostiske steder så som Maldiverne/Tonga/Cook Island
bliver fragt prisen så høj at det er ikke lader sig gøre.
Fragt prisen er høj pr. kilo men kommer sendingen op over 500 kilo falder fragt prisen markant
bliver fragt prisen så høj at det er ikke lader sig gøre.
Fragt prisen er høj pr. kilo men kommer sendingen op over 500 kilo falder fragt prisen markant