Hej
Jeg har en anemone der netop har delt sig i 3 (kan den det??) et lille stykke på størrelse med en 25 øre som ikke ser ud af meget og er lidt i tvivl om den overlever og et noget størrer stykke på størrelse med en 5 krone ca.
Men nu til sagen, det store stykke tror jeg er kravlet om bag stenopsætningen og nu tænker jeg lidt om den nu kan finde vej tilbage og ikke ligger sig til at dø der omme
er det noget i andre har oplevet eller har jeg ikke noget at være bekymret over
forsvundet anemone
-
- Foxface
- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Saltvand siden?: 2009
Re: forsvundet anemone
den skal helst have lys så du skla nok hoælde øje med om den kommer ud ellers må du tage den ud
819l saltvand!
- zeugma
- Sommerfugl fisk
- 16
- Postnummer: 8000 Århus C
- Saltvand siden?: 2008
det med at tage den ud er nok det der bliver problemet da jeg skal rykke rundt på hele optætningen for at få en hånd derned og se hvad jeg laver samtidig...
54 Liter
viewtopic.php?f=91&t=30811
viewtopic.php?f=91&t=30811
- Helena
- Rev haj
- 17
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Odense NØ
Ja, det skal du måske, og det er risikoen ved anemoner, men finde vej kan den godt, men det er ikke sikkert at den vil, du kan også fiske den frem, for så at risikere at den gør det igen, anemoner gør hvad de selv vil, og det er en af de ting man skal gøre sig nogle seriøse overvejelser omkring, vist er det da sødt med Klovnfisk i Anemoner, men det er absolut ikke et must, klovnfisk kan sagtens undvære dem, hvis de har lyst til at bo i noget kan det ligeså godt være Hammerkoraller, Sachropyton, osv.
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.