Placering af koral
- Limatho
- Kejser fisk
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2630 Taastrup
- Saltvand siden?: 2004
Placering af koral
Har købt denne koral og er i tvivl om den skal stå i lys og om hvormeget strøm den skal stå i.
Den kære ekspedient var ikk særlig inde i koraller og placering,
Hva tænker i?
Thomas
Den kære ekspedient var ikk særlig inde i koraller og placering,
Hva tænker i?
Thomas
- Vedhæftede filer
-
- akvarie260309.JPG (50.18 KiB) Vist 1169 gange
Hvorfor har jeg kun 3 pisse ferskvandsfisk når jeg nu så gerne vil have dragefisk, kejsere og kiruger?
- Limatho
- Kejser fisk
- Reactions:
- 16
Re: Placering af koral
ups glemte den lige. den er der nuHelena skrev:Hvilken koral???

Hvorfor har jeg kun 3 pisse ferskvandsfisk når jeg nu så gerne vil have dragefisk, kejsere og kiruger?
- Limatho
- Kejser fisk
- Reactions:
- 16
bump
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Som Helena skrev hvilken koral? Det som er på billedet ligner da allermest nogle anemoner.
Men hvis det skulle være nogle skiveanemoner af en art, så sæt dem hvor du har lyst.
De er flexible med hensyn til lys
Men hvis det skulle være nogle skiveanemoner af en art, så sæt dem hvor du har lyst.
De er flexible med hensyn til lys
- Martin LF
- Foxface
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8400 Ebeltoft
- Geografisk sted: Ebeltoft
Ligner til forveksling de skiver jeg har til at stå lige foran en pumpe på bunden af akvariet .
De flytter sig lige ud af skudlinien af den mara 4400 der blæser vand ud over stenen og ind under min stensætning.
De flytter sig lige ud af skudlinien af den mara 4400 der blæser vand ud over stenen og ind under min stensætning.
- Lars S
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1989
- Geografisk sted: Auning - Djursland / Jylland
- Kontakt:
- Vedhæftede filer
-
- rhodactis.JPG (40.45 KiB) Vist 1027 gange
Mvh. Lars Steen

530 l. Low tech.
http://www.websteen.dk import bla. saltvands artikler fra Kina & Hong Kong.

530 l. Low tech.
http://www.websteen.dk import bla. saltvands artikler fra Kina & Hong Kong.
- Limatho
- Kejser fisk
- Reactions:
- 16
Det er skiveanemoner....my bad. er ny i gamet og kender ikk nødvendigvis forskel. Men en skiveanemone og anemone er vel ikk det samme vel?
- Helena
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Odense NØ
Nej det er ikke det samme, skiverne kan du sætte hvor du vil, og når de sidder bliver de der, de er meget nemme at have med at gøre, og der kommer ofte flere af dem 

Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
- Limatho
- Kejser fisk
- Reactions:
- 16
sejt super, men hva med når/hvis de dør. Er det så bad news for akvariet som det er med anemoner, og "grisser" de som anemoner?Helena skrev:Nej det er ikke det samme, skiverne kan du sætte hvor du vil, og når de sidder bliver de der, de er meget nemme at have med at gøre, og der kommer ofte flere af dem
- thyme
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Århus V
- Kontakt:
De sviner ikke, de behøver heller ikke fodres. De er stort set umulige at sjå ihjel.
Jeg har kæmpet et stykke tid med at komme af med mine, de breder sig helt vildt, og brænder alt ihjel på deres vej.
Skulle det blive et problem kan de skrubbes af stenen uden for akvariet. Skulle der sidde lidt tilbage vokser det lille stykke op og bliver til en skive igen, den kan så dræbes med et skud koncentreret calcium har jeg erfaret.
Jeg har kæmpet et stykke tid med at komme af med mine, de breder sig helt vildt, og brænder alt ihjel på deres vej.
Skulle det blive et problem kan de skrubbes af stenen uden for akvariet. Skulle der sidde lidt tilbage vokser det lille stykke op og bliver til en skive igen, den kan så dræbes med et skud koncentreret calcium har jeg erfaret.
- Limatho
- Kejser fisk
- Reactions:
- 16
hyggelig fætterthyme skrev:De sviner ikke, de behøver heller ikke fodres. De er stort set umulige at sjå ihjel.