Jeg har fundet en lidt anden løsning på billedvisningen på min hjemmeside, og der ligger nu en ordentlig stak JJsaltvand = billeder fra Jens Jørgens saltvandsakvarie, hvis nogen har lyst...man er naturligvis også velkommen til at tjekke lidt ferskvand ud...hvis i kan holde til det
Det var da en dejlig flok - helt fantastisk flotte billeder !!!
Og damn nogle flotte koraller han har
Kun 2 tracphylliaer i hans lille væg-billed-akvarie
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Jeg er fuld af beundring.
Det er skide godt at du gør det her, det gør det sgu meget nemmere at forklare konen hvad der er alle de penge bliver til en dag
Brian skrev:Det var da en dejlig flok - helt fantastisk flotte billeder !!!
Og damn nogle flotte koraller han har
Kun 2 tracphylliaer i hans lille væg-billed-akvarie
Brian..
det billede du har lagt ind der.. det er da ikke levende sten er det?
det ligner et eller andet materiale som er lavet til formålet, som er groet til med kalkalger ?
weblance skrev:Lige mht. "maleriet". Hvordan er det bygget op med teknik og så'n?
Der er vist blot 1x15 watt PL rør og så en indblæs og ud koblet på det store akvarie - mener jeg
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Så er billederne også lagt på http://www.reefs.dk samt diverse andre opdateringer
Tak for ordene Kim, men uden de flotte modeller, var der jo ikke noget at vise frem, så det med billederne kan mange, men det er jo lige at få adgang til de flotte akvarier