er dette en fisk der er til og få fat i på det danske markede har hørt det skulle være svært næsten umuligt og det gør mig bare mere interreseret i og få fat i sådan en..
også kendt som Resplendent Pygmy Angelfish
centropyge resplendent (dværg kejser)
- Nolan
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
Re: centropyge resplendent (dværg kejser)
Den er endemisk til Ascensión vest for Afrika, ude midt i Atlanterhavet.
Der findes svjv ingen importer til DK fra Ascensión-island, så du får nok svært ved at finde den i butikkerne.
/Kim
Der findes svjv ingen importer til DK fra Ascensión-island, så du får nok svært ved at finde den i butikkerne.
/Kim
- glenn_24
- Foxface
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4450 Jyderup
- Saltvand siden?: 2009
ja det tænkte jeg nok...
jeg har læst lidt om den koster ca i 900 $ i usa..
jeg har læst lidt om den koster ca i 900 $ i usa..
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9530 Støvring
Superfed lille dværg !
kan tilføje den er på den "røde liste" derfor importeres den ikke, skønt den er i fin tilstand udfor Ascession Islands og St. Helena
Men..der er håb for dig, den opdrættes med held mange steder (uden at kan give navne) ydermere har den fået prædikatet "reefsafe" hviket må gøre den til min 1 prioritet(ønskelisten)
Hvis jeg finder en sælger, skal jeg nok give en PB...Venligst Kaspar V.
http://dk.reeflex.net/tiere/1178_Centro ... endens.htm
kan tilføje den er på den "røde liste" derfor importeres den ikke, skønt den er i fin tilstand udfor Ascession Islands og St. Helena
Men..der er håb for dig, den opdrættes med held mange steder (uden at kan give navne) ydermere har den fået prædikatet "reefsafe" hviket må gøre den til min 1 prioritet(ønskelisten)

- glenn_24
- Foxface
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4450 Jyderup
- Saltvand siden?: 2009
Ecoreef skrev:Superfed lille dværg !
Men..der er håb for dig, den opdrættes med held mange steder (uden at kan give navne) ydermere har den fået prædikatet "reefsafe" hviket må gøre den til min 1 prioritet(ønskelisten)![]()
super fedt kaspar

tror forresten grunden til den er på den røde liste er pga af den lever ude ved et en ø mellem syd amerika og afrika som er militær område og lukket for alt anden end militær og der med lidt svært og indfange den da det er militærområde.. eller noget i den stil jeg har læst mig frem til..
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2700 Brønshøj
Kender indtil flere som tager på Big-Game fiske-rejser til Ascension, men korrekt at området er 100% kontrolleret af militært foretagende. Jeg skal bede min boss om at tage et par flamingokasser med næste gang, tvivler dog på de vil blive brugt til andet end at holde drikkevarer kolde 

RSM 250.