Død/døende søanemone??
-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4070 Kirke Hyllinge
Død/døende søanemone??
Hvordan ser den så ud?? Synes vores hænger noget med næbbet, nogle af "tentanglerne" ligner de er punkteret..
Den har hele tiden opført sig mystisk, men har skrevet herinde og den er åbenbart normal, men idag er den anderledes...
Den har hele tiden opført sig mystisk, men har skrevet herinde og den er åbenbart normal, men idag er den anderledes...
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5320 Agedrup
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: 5320 agedrup (tæt på odense)
Re: Død/døende søanemone??
billeder siger mere end 1000 ord (:
- TimW
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4690 Haslev
- Saltvand siden?: 2007
du er ikke i tvivl vis du hiver den op så du kan komme til at lugte til den
-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 16
Det er gemalens arbejde, he he.. Holder mig til mit store flotte ferskvands, og havebasinnet om nogle uger he he... Prøver lige, at tage et billede...
-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 16
Hmmm Må vist vente til gemalen kommer hjem, billedet er noget utydeligt pga. sol og lyset..
en søanemone kan se rigtig skidt ud og ikke fejle noget den udskiller afaldstoffer på den måde så længe den sider fast er den i live og at begynde at hive den af for at lugte til den er ikke så smart det vil helt sikkert stresse den og er du sikker på at de ikke lugter når de udskiller affaldstoffer
her er en som har været en tur i en tunze pumpe skete for ca en måned siden lever fint i dag jeg har bare ladet den være i fred og kigged til den en gang om dagen hvis de dør vil deres indvolde komme til syne og du vil ikke være i tviel
her er en som har været en tur i en tunze pumpe skete for ca en måned siden lever fint i dag jeg har bare ladet den være i fred og kigged til den en gang om dagen hvis de dør vil deres indvolde komme til syne og du vil ikke være i tviel
-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 16
Tak for svarene + billede.. Jeg vil holde øje med indvolde.. YADRK..