Kan klar silicone holde akvarie sammen ?
-
- Rev haj
- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: 5000 Odense C
Kan klar silicone holde akvarie sammen ?
Hørte den gamle snakke noget om at mit akvarie en dag vil give slip på en rude og brase sammen, fordi det er lavet med klar silicone på indersiden ( regner med det er akvariesilicone, det er et jeg har købt billigt ). Der er ikke sparet på siliconen (det er ikke specielt kønt hehe) men burde det ikke holde ?
- Nolan
- Rev haj
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
Re: Kan klar silicone holde akvarie sammen ?
Jo, det skal nok holde..... hvis det er gjort ordentligt 
/Kim

/Kim
-
- Rev haj
- Reactions: 2
- 19
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
enig,og jeg har det selv på mit,der har været en skræk historie på det norske saltvandsforum med brug af klar silicone..
tilsyneladende havde der været ilt bobler mellem glas og og lim-så kalkalger stille og roligt havde presset fronten ud,men det er altså af sær tilfælde....
tilsyneladende havde der været ilt bobler mellem glas og og lim-så kalkalger stille og roligt havde presset fronten ud,men det er altså af sær tilfælde....
-
- Rev haj
- 16
nå ok. så er jeg straks mere rolig
Det er dog kun et 40L men det er dog spækket med det dyre skyts efterhånden og fyldt med lækre farver osv
ville være ærgeligt lige at se det ligger mellem en kortsluttet xbox, bærbar og andet en dag jeg kom hjem fra arb hehe.

-
- Rev haj
- Reactions: 2
- 19
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
ja så hjælper det ikke så meget med en iks sms modul...lol,men med et 40 liters er det nok ingen problem
jeg har en forstærket limning på mit akvarie,især også fordi det er lavet uden afstiver...

jeg har en forstærket limning på mit akvarie,især også fordi det er lavet uden afstiver...

-
- Rev haj
- 16