Kære Per og andre interesserede i eventyr.
Ja som jeg kan se har jeg jo godt nok givet jer noget at bruge tiden på.
Det er da bare ærgeligt Per - at det netop skulle gå så vidt som du selv skriver.
Aflevere dagen efter? Husker jeg intet om, men selvfølgelig skal du da have din fiskefælde.
Min svigerfar og jeg, plus min kone som du også så pænt nævner, stod med sten,
fisk og
koraller overalt - også dagen efter. Vi måtte finde på smarte løsninger osv. for at få plads til det hele, som vi havde købt af dig, og jeg var godt nok ved at blive allergisk overfor saltvand efter den opgave.
Med en ikke særlig gammel baby, og saltvand stående ud af ørerne på os begge, må jeg erkende at fiskefælden var det sidste jeg lige tænkte på. Jeg har IKKE læst PB'erne - hvem der nu vil tro det eller ej. Jeg har været meget hængt op arbejdsmæssigt - og privat da jeg som sagt er nybagt far. Uden at jeg vel behøver komme nærmere ind på hvad mit arbejde går ud på????
Når alt dette er sagt, så synes jeg sgu det er sørgeligt at bruge et offentligt rum til dette (der er flere mådet at skrive sådanne situationer på).
Kunne da forestille mig at folk havde bedre ting at bruge deres tid på?
Fisk f.eks.?
Lad være med at skrive at du ikke ville vide hvad du ville gøre hvis du tog ud til mig, - hvad er det så vi er ude i?
For den kan jeg da godt svare tilbage på, - men gider ikke engang gå dertil.
Det her af da totalt misbrug af den "gode stemning" der ellers kunne være herinde. Men som en af jer nævner, så kommer der jo, - Mirakuløst en løsning når man bliver hængt ud på forum, og lur mig om det ikke lige var det der sket nu?
Til sidst har jeg andre ting, som jeg simpelthen ikke vil skrive herinde da det er mit privatliv. Men dejligt at jeg nu kunne bidrage med lidt godt læsestof, på en ellers grå søndag.
Per, der var du lige ved at få en
fisk i fælden...
Men håber da at jeg er svømmet nogenlunde pænt ud af den igen.
Selvfølgelig skal du have din fiskefælde igen.
God læselyst XXXX