Vi nærmer os 5 år siden at jeg startede denne side op, og det har været en kanon rejse, at se det går fra intet til det største i Danmark på området. Men der er også sket meget i mit personlige liv på de 5 år, blandt andet 2 børn, et evigt byggeprojekt af en landejendom, en ingeniør karierer i fuld fart, familie og venner, andre hobbyer og mange mange andre ting.
Eller sagt på en anden måde, og ganske kort inden det bliver et resume over de sidste 5 år, ja så må jeg idag begynde at tage nogle ting ud af kalenderen. Siden koster ikke timer dagligt, men sponsorer, månedens akvarier, fejl og opdateringer, moderationer på boardet og så videre og så videre.
Jeg har derfor efter længere tids tænke tanke, besluttet at jeg vil forsøge at afvikle siden her. Dette skal naturligvis ske på en måde hvor den består, men samtidigt også får en indsprøjtning af nye kræfter af karakter. Det bliver derfor noget af et projekt i sig selv, og lykkedes det ikke umiddelbart bliver jeg ved roret nogle år endnu.
Jeg forventer omvendt dog heller ikke at det skulle blive et problem, siden bygger på et(hvis ikke det) af verdens mest benyttede gratis board software med utallige hjælpe boards(ingen egen kode), har rigtig fine besøgstal og en ganske sund økonomi i kroner og øre.
Men nok for nu, vi må se hvad tiden(og finanskrisen

Skulle der allerede være interesserede derude, bedes man henvende sig pr email webmaster@saltvandsforum.dk !
PS. Jeg forbliver naturligvis online, men blot med et brugernavn uden admin rettigheder