wondersurfer skrev:jeg kan love dig for de sælger mange computere nu i forhold til hva de gjorde engang.. det en stabil computer
Men det gør det da langt fra til en rigtig computer
Jeg er det mange vil kalde ultra nørd, og kender uden tvivl markedet.. Ja, Apple's salg er skudt op på de seneste 5 år, men de kan ikke engang nærme sig salget af de egentlig rigtige computere..
Apple er kun noget man køber for at få et brand, og noget andet end Windows. At sige Mac's er rigtige computere er noget fis. De indeholder nøjagtig det samme som mange andre bærbare - Dog kan du med en fx. Macbook Pro få lov at betale 18.000kr for en konfiguration der kaldes middelklasse inde for bærbare - En maskine med samme specifikationer - Dog ikke i alu-kabinet, findes til 9.999,-
Apple er kun kreds for kendere, det er ikke noget Hr. og Fru Danmark går ned og køber, fordi de mangler en maskine til surf, eller fordi deres barn skal spille Counter Strike..
Jeg sviner på ingen måde Apple - Fortæller blot at Apple er for kendere, Windows er for enhver. Jeg kan selv godt lide Apple, og har haft et par Macbook Pro'ere, men har også solgt dem igen, dels pga. jeg ikke gider bøvle med BootCamp for at kunne spille mine Windows spil, og dels fordi der langt fra var ydelse nok til prisen.
Jeg har valgt at have mig en stationær nu til omkring 35.000kr - Og den spiser Mac Pro'ere til 50.000,- til morgenmad