Har en 2000L/T løftepumpe liggende, men den er vidst liiiige i overkanten

Synes ikke rigtig jeg kan finde noget info om hvor meget det anbefales at køre igennem skummeren..
fødepumpen skal være på 600 liter/timen...herzberg skrev:Det står på deltecs egen hjemmeside. Mener at det er 750 liter. Men du kan godt køre mere igennem, jeg fødede min direkte på overløbet, og jeg vil antage, at det var omkring 1500 liter. Det var dog også en APF600.
Fungerede det fint nok, med ca 1500L igennem den?herzberg skrev:Det står på deltecs egen hjemmeside. Mener at det er 750 liter. Men du kan godt køre mere igennem, jeg fødede min direkte på overløbet, og jeg vil antage, at det var omkring 1500 liter. Det var dog også en APF600.
Så fandt jeg Deltec's side - Smart man bare kunne skrive Deltec på Googlemicogmaj skrev:fødepumpen skal være på 600 liter/timen...herzberg skrev:Det står på deltecs egen hjemmeside. Mener at det er 750 liter. Men du kan godt køre mere igennem, jeg fødede min direkte på overløbet, og jeg vil antage, at det var omkring 1500 liter. Det var dog også en APF600.