Eremitter=dræbere?
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2200 København N
- Geografisk sted: nørrebro
Eremitter=dræbere?
Købte for 3 dage siden gobi med tilhørende pistolreje. Der har været heftig aktivitet mht til graveri osv. Gobien har også spist...dog ikke voldsomt grådig. Her til formiddag skulle jeg lige ind at tjekke om gobien var til at se og til min overraskkelse sad mine eremitter og delte den til frokost. Er det normalt at de går sådan på jagt om natten eller har gobien været svækket??
Mvh
Troels
Mvh
Troels
210 liter 70Bx60Dx50H, Skimz Monzter SM121, Maxspect Razor 120, Tunze 6015/6025mod
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 3630 Jægerspris
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Kyndby
Re: Eremitter=dræbere?
ved ikke hvordan det forholder sig i dette tilfælde, men jeg har fået spist en dannebrogreje af min blåbåndede eremit engang... så de kan vist godt være sultene... 

Mvh
Jesper
For tiden uden vand i hjemmet, bliver helt tørt i halsen...
Jesper
For tiden uden vand i hjemmet, bliver helt tørt i halsen...

- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Hej Trolle,
Jeg tvivler på, at eremitter kan tage en ellers sund fisk.
Hvor købte du dem iøvrigt. Jeg har selv været på udgik efter en pistolreje til min gobi i længere tid.
Jeg tvivler på, at eremitter kan tage en ellers sund fisk.
Hvor købte du dem iøvrigt. Jeg har selv været på udgik efter en pistolreje til min gobi i længere tid.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
- mathiaskehlet
- Kejser fisk
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 3520 Farum
- Geografisk sted: Farum
klovnfisken har fået 3 par hjem af det symbiose par
se etv klovnfisken.dk
se etv klovnfisken.dk
- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
De er sgu nok væk nu desværre. Tvivler også på at han vil sælge rejen alene, gobien har jeg jo allerede.mathiaskehlet skrev:klovnfisken har fået 3 par hjem af det symbiose par
se etv klovnfisken.dk
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Fedt man ikke har råd - Mangler Gobi'en 
Tror ikke på Eremitterne har nappet fisken selv - Mine 2 har lavet virkelig meget ballade, men endnu aldrig nakket en sund fisk.. Men hvis fisken har været en smule svag - Fx. pga voldsomt stress osv. kan det godt tlnkes den har været nem at fange..
Eremitter æder alt de kan få fat i.. Jeg håndfodre mine for at sikre mig at de ikke laver alt for mange underlige ting

Tror ikke på Eremitterne har nappet fisken selv - Mine 2 har lavet virkelig meget ballade, men endnu aldrig nakket en sund fisk.. Men hvis fisken har været en smule svag - Fx. pga voldsomt stress osv. kan det godt tlnkes den har været nem at fange..
Eremitter æder alt de kan få fat i.. Jeg håndfodre mine for at sikre mig at de ikke laver alt for mange underlige ting

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2200 København N
- Geografisk sted: nørrebro
Hmmm den har nok været lidt presset...æv æv...
Jeg må se mig om efter en anden. pistol rejen får lov til at luske rundt for sig selv. ser den sjældent og er nok umulig at fange uden at skulle flytte rundt på det hele...
Jeg må se mig om efter en anden. pistol rejen får lov til at luske rundt for sig selv. ser den sjældent og er nok umulig at fange uden at skulle flytte rundt på det hele...
210 liter 70Bx60Dx50H, Skimz Monzter SM121, Maxspect Razor 120, Tunze 6015/6025mod
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Du kan til hver en tid købe en ny gobi til dentrolle skrev:Hmmm den har nok været lidt presset...æv æv...

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200