StarF skrev:gav 14.000-15.000kr mindre for mit akvarie ved tropeakvarier, end det ville koste ved akvarie udstyr.. og det er kvalitet det han laver! og så skal det lige siges der også blev bygget pumpe kamre osv i mit. en pris som ikke var med ved akvarieudstyr.
levering til aalborg var 500kr..
Hei StarF
Kansje litt urelevant,i henhold til trådsetter,men hva betalte du egentligt for karet ditt,siden du sier at du sparede 14-15000 på karet ditt..
Var bare litt nyskjerrig nu,så du får ha meg unskyldt
Jeg må bare lige få si at for halvandet år siden bestilte jeg ett nytt kar selv gjennom en Norsk forhandler, som får sine akvarier fra Carsten>(dec-ocean i dk.)...
Dette karet(L-200/D-85/H-65cm)ble ferdig sendt til meg via Danmark-Oslo-Bergen(50 mil fra Oslo),og jeg betalte totalt inkl. frakt kroner 12500Nkr..
Karet var lavet på mål,med front og ene sideglass i Weisglass(alt lavet i 12 mm),med ferdig borrede hull til 50mm rør(2.stk.)+medfølgende gjennomføringer og ferdigt oppsatt hjørneavrenningsglass med overrenningskam montert..
I disse 12500Nkr. var da både Carstens+min Norske forhandlers fortjeneste da innlagt i prisen her..+ frakt gjennom Danmark til Oslo,og fra Oslo til Bergen!
Så.. jeg må jo utifra hva du har betalet,nesten ha fått en røverpris jeg da på karet mitt,med tanke på alle som skal have sitt fra disse 12500,-Nkr..(tror det skilte rundt 6 kroner på Norsk og Dansk 100 lapp i den tid)..
Kan ikke blive mange skillinger igjen på de respektive ledd her da,utifra hva jeg har misstanke om her..eller?
Må til slut sige att dette karet mitt hadde en meget flott finisj