Det ser rigtig godt ud, og er spændende at følge med i projektet

Jeg venter på at komme af med mine malawier, så jeg kan få min 250'er lavet om til saltvand

Mvh. Marco R
Marco R skrev:Hej William![]()
Det ser rigtig godt ud, og er spændende at følge med i projektet![]()
Jeg venter på at komme af med mine malawier, så jeg kan få min 250'er lavet om til saltvand![]()
Mvh. Marco R
Sådan en stjal jeg på jobbet midlertidigt.. Det er nu et dejligt stykke værktøjWilliam Jr skrev:- Gaven til manden der har alt
Og en kone som er træt af sav spåner!
- Jeg aner det ikke...exzos skrev:Den ser sku smart ud, hvor er den købt og pris?
ØV.. Så ved jeg hvem jeg skal ringe til når der skal "klippes" pvcWilliam Jr skrev:- Jeg aner det ikke...exzos skrev:Den ser sku smart ud, hvor er den købt og pris?
- Du ringer bare!exzos skrev:ØV.. Så ved jeg hvem jeg skal ringe til når der skal "klippes" pvcWilliam Jr skrev:- Jeg aner det ikke...exzos skrev:Den ser sku smart ud, hvor er den købt og pris?
Du kan få dem i Silvanexzos skrev:ØV.. Så ved jeg hvem jeg skal ringe til når der skal "klippes" pvcWilliam Jr skrev:- Jeg aner det ikke...exzos skrev:Den ser sku smart ud, hvor er den købt og pris?
- Slet ikke så tosset!Lars M skrev:Ret smart betegnelse![]()
![]()
![]()
William Jr skrev:- For mig tror jeg "bare" at det var forandringen... Jeg fortsatte samme stil som mine ferske akvarier, arts bestemt til kun een gruppe fisk: Kirurger
Det er blevet let at starte saltvand med den udvikling som er sket med udstyr, så jeg syntes ikke at det er sværere end fersk. Blot er det nogle andre parametre at holde øje med...
- Det ferske kan have ligeså mange udfordringer som det salte, afhængig af ambitionsniveau!
Den største forskel er at nu betager det konen i samme grad som det betager mig... Intet sagde hende mindre da jeg holdt fersk!
Tak Kim. Ja, det er god bygge kvalitet!exzos skrev:Den er sku lækker![]()
Fik snakket med Claus idag, kan det passe han kommer tirsdag ?
Har sendt ham et design også må vi se om han kan nå at bygge sumpen inden
- Takker!Deaen skrev:Tillykke med den nye skummer! Så er det da endelig i hus! Bliver da bare super spændende at se dit nye vidunder
Takker!Olsen skrev:TIllykke med dyret og velkommen i BK klubben. Husk at åbne det gule rør ca. 1-2 omgang mod urets retning så du får et optimalt vand flow. Det bliver spændende at se den i aktion!