Tak for kommentarene.
Akvarie først - indbygning senere
Grunden til at det blev gjort i den lidt aparte rækkefølge var at alt indhold var i mit gamle akvarie, og der ikke rigtigt var plads til 2 akvarier i stuen.
De tunze pumper er godt nok lidt vel synlige, kunne de ikke gemmes bag en reefkeramik søjle som evt saves til så den passer til akvariet.
Tunze pumperne er desværre meget sværre at skjule, men samtidig giver de et fantastisk flow, så det er jeg nok nød til at leve med, har dog tænkt at flytte den der sidder til venstre længere tilbage (eneste problem er i så fald at den skal hænge på overløbet).
Vil bestemt også sige at det ser ganske fint ud, men kan vi ikke få lidt mere information omkring hvilken teknik du har på systemet (lys, skummer mm.).
Er bare helt vild misundelig over den lækre computer du her har fået dig
Hvis jeg skal komme med ris, så skulle det da lige være den baggrund som efter min mening langt fra er natur tro.
Det eneste af teknikken der ikke er nævnt i første indlæg er lampen, men det er 2x250W hqi + 2x54w T5 (senere kommer der en Deltec pf500 kalkreaktor til).
Baggrunden er ikke naturlig at se på endnu, men jeg tror nu at den bliver rigtig god når der kommer masser af kalkalger på den
Hvor købte du den samlede computer?? Og det ser rigtig godt ud
Computeren er ligesom returpumpe, og Tunze pumperne købt hos Carsten i Decocean (og den er noget af det bedste legetøj man kan få til sit akvarie

), , Skummeren kommer fra mit gamle akvarie, og lampen er Johnny K's gamle.
Buffermand