en lille forsmag

mål er:
170x110x60
L-B-H
hvid glas i 3 sider, pumpe kamre.

og så har man fortrudt det ikke lige blev 10m længere

nej det er det ikke.Brian skrev:Er det Eriks det gamle eller ?
mange tak.Lars S skrev:TILLYKKE med den nye tank.
Det er sgu da noget af en balje
Hvor stor sump skal du så ha' på dette ?
Det bliver spændende at se det frem over
ja lidt ærgeligt men mon ikke det går, men ærger mig da lidt over det nu.. overløb med reefkeramik på, kommer til at tage en del plads desvære.. mere end jeg lige trode..MiksBiks skrev:det ser super lækkert ud starf
Og er nu glad for at det ikke er mig der skal bære det på plads.! Det må da veje godt på den anden side af 100kg
Glæder mig meget til at følge det, og øv du ikke lige fik det de 10cm længere
Jeg bruger normalt silikone. Skal der limes, mens der er vand i, er det bare at købe noget undervandssilikone.StarF skrev:ps. hvad er bedst at sætte reefkeramik op med? silikone?
kan man få noget der kan lime det i vand?
ved nemlig ikke helt om jeg skal køre med en eller 2 wavebokses.. men forsøger jeg med en, og finder ud af det ikke er kraftigt nok, er det vel umuligt at lime den anden i, så længe der er vand i ?
super tak.mads-fisk skrev:Jeg bruger normalt silikone. Skal der limes, mens der er vand i, er det bare at købe noget undervandssilikone.StarF skrev:ps. hvad er bedst at sætte reefkeramik op med? silikone?
ved nemlig ikke helt om jeg skal køre med en eller 2 wavebokses.. men forsøger jeg med en, og finder ud af det ikke er kraftigt nok, er det vel umuligt at lime den anden i, så længe der er vand i ?
Jeg tror man må kunne få det i de fleste store saltvandsrelaterede webshops. Ellers har vi det i Klovnfisken, og sender gerne.StarF skrev:super tak.mads-fisk skrev:Jeg bruger normalt silikone. Skal der limes, mens der er vand i, er det bare at købe noget undervandssilikone.StarF skrev:ps. hvad er bedst at sætte reefkeramik op med? silikone?
hvor kan man købe det? link evt?
super tak for hjælpen.mads-fisk skrev:Jeg tror man må kunne få det i de fleste store saltvandsrelaterede webshops. Ellers har vi det i Klovnfisken, og sender gerne.StarF skrev:super tak.mads-fisk skrev:Jeg bruger normalt silikone. Skal der limes, mens der er vand i, er det bare at købe noget undervandssilikone.StarF skrev:ps. hvad er bedst at sætte reefkeramik op med? silikone?
hvor kan man købe det? link evt?