Hva kan min euphylia fejle.?
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 6950 Ringkøbing
- Geografisk sted: Vestjylland
Hva kan min euphylia fejle.?
indtil nu her de sidste par 2 uger har min euphylia været rigtig pæn udfoldet bortset fra 2 hoveder. De er næsten helt trukket sammen.
Har flyttet på den ca, ti cm for en måned siden der var den stadig rigtig flot udfoldet men lige her de sidste to uger har de to hoveder været trukket helt sammen næsten.
får den for meget cirkulation måske?
mine andre koraller står fint, værdierne er også fine hvor min mg lige er nede på 1200..
Har flyttet på den ca, ti cm for en måned siden der var den stadig rigtig flot udfoldet men lige her de sidste to uger har de to hoveder været trukket helt sammen næsten.
får den for meget cirkulation måske?
mine andre koraller står fint, værdierne er også fine hvor min mg lige er nede på 1200..
- solberg
- Rev Rokke
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8410 Rønde
- Geografisk sted: Rønde (30 km. nord for Århus )
Re: Hva kan min euphylia fejle.?
der sidder ikke noget sand eller andet skrammel ind i hovederne og irriterer den ???
Hilsen Martin Solberg
215 L. med 45 L. sump
90 l. Shin mao til et par fløjlsklovne. Når de engang kommer hjem.

215 L. med 45 L. sump
90 l. Shin mao til et par fløjlsklovne. Når de engang kommer hjem.

- Johnny
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 3760 Gudhjem
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Bornholm
har hovderne lige delt sig? for så kan det tage noget tid før de er på toppen igen
Hilsen Johnny
630l inbygget woha balje
630l inbygget woha balje
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: middelfart
det kan også vær fordi de hoveder ikke får nok lys jeg har oplevet et par gange at de skygger for sig selv også er der et par hoveder der går til.
Mvh Thue
Mvh Thue
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Det er ikke noget der sker pludseligt at der popper et nyt hoved op. Det som sker er at hovedet deler sig. Og skellettet som hovedet sidder i bliver breddere og breddere, indtil det deler sig helt.prezn skrev:
Tænkte, kan der pludselig komme et hoved mere på sådan en koral eller hvordan fungere det?
nogen gange kan man se at der sidder nogle bitte små hoveder et stykke ned af stammen. Hvilken funktion de har og hvorfor de sidder der har jeg ingen viden om, selv om jeg dog har en ide, om den er rigtige ved jeg ikke, men at hovedet sidder der, i tilfælde af at det hoved som den sidder under forsvinder, vokser det op og tager pladsen.