Her er en lille teaser

[url]mms://box.sorenravn.dk/saltvandsevent[/url]
Jeg sender den fulde video til Mads inden for et par dage.
Så må vi se om den kan hjælpe lidt på økonomien så vi kan få et event igen til næste år

/Søren
At gennem det rigtige glas og med blåt lys, kan du få helt andre farver frem på korallerne. Rent visuelt gennem et kamera.Mickey86 skrev:jer der var der hvad er det han siger med hensyn til det blå lys i teaseren? fik ikk fat i det...
Mener helt klart at det er rimeligt hvis vi skal betale for at få videoen...wrang skrev:Lägg ut den på Youtube
Ja så er der ikke meget tilbage efter skat og momsHerrO skrev:Fedest - jeg håber også dette blev muligt.
Jeg mener helt sikkert også at Mads skal have lov til at sælge den for en 50,- per film eller noget i den stil.
Hele formålet er vel at sikre at der kommer en messe igen næste år.
Skriv mig gerne op i køen for køb af en video, da jeg er helt i tvivl om et par af de ting som Bio-Hans sagde
/HerrO
Nu skal der jo altså ikke betales skat af et underskud, og moms er heller ikke relevant, før der bliver omsat for 50 kkr.ronny.w skrev:Ja så er der ikke meget tilbage efter skat og momsHerrO skrev:Fedest - jeg håber også dette blev muligt.
Jeg mener helt sikkert også at Mads skal have lov til at sælge den for en 50,- per film eller noget i den stil.
Skriv mig gerne op i køen for køb af en video, da jeg er helt i tvivl om et par af de ting som Bio-Hans sagde
/HerrO
HerrO skrev:Fedest - jeg håber også dette blev muligt.
/HerrO
Indrømmet, det gik muligvis lidt stærkt - jeg ville meget gerne holde tiden for at give plads til de andre foredragsholdere og så hader jeg konferencer, hvos folk ikke kan holde tiden, fordi de synes, at deres eget område er det mest interessante, men det er en biting. Hvis du er i tvivl eller gerne vil have uddybet noget af det jeg sagde, så skriv et spørgsmål her, send mig en PB eller en mail på HR@ruc.dk, så skal jeg gerne svare efter bedste evne.HerrO skrev:Fedest - jeg håber også dette blev muligt.
/HerrO
Ville også sige at jeg syntes foredraget var super. Dog er der flere ting som lige skal bundfælde sig og derfor ville det være rart at kunne se det igen. Dette vil helt sikkert give spørgsmål som kan skrives her på forum. Og tak for tilbuddet om også at sende det direkte.HansR skrev:
Indrømmet, det gik muligvis lidt stærkt - jeg ville meget gerne holde tiden for at give plads til de andre foredragsholdere og så hader jeg konferencer, hvos folk ikke kan holde tiden, fordi de synes, at deres eget område er det mest interessante, men det er en biting. Hvis du er i tvivl eller gerne vil have uddybet noget af det jeg sagde, så skriv et spørgsmål her, send mig en PB eller en mail på HR@ruc.dk, så skal jeg gerne svare efter bedste evne.
VH
Hans