så min hvidballance driller en lille smule når det gælder blå farver, jeg har en lille ide om at det skyldes en fejl 40 eller 80

men der kommer lidt flere billeder i fuld belysning imorgen
Akvariet er på lige knap 600 liter det har målene 135x80x55 cm (LxBxH) så det er dejlig dybt
det er inbygget i væggen og der er et kombineret akvarierum og kontor lige bagved
belysningen udgøres af 2x250 watt 14.000 Kelvin Hqi (Hong Kong style) og 2x54 watt T5 (Giesemann actinic+) i et DIY lampe setup, dette skal dog bygges om en af de nærmeste dage, stumperne er bestilt
der er en 160 liter sump, med en Oceanrunner OR6500 returpumpe. af andet udstyr i sumpen er der følgende:
Deltec APF 600 skummer, Deltec FR509 med aktivt kul, og Biophos 3, som er på Alubasis), så er der et JJ Nitratfilter af den gamle model, og et Algefilter med Caulerpa, det sidste mest for pods og ligndende, og for at have et sted at smide problemfisk og dyr hen, sumpen er af hensyn til Caulerpaen belyst 24/7/365 med 2x14 watt Sparepærer.
der er automatisk ferskvandspåfyldning
den interne cirkulation, består udover de ca 4000 liter i timen fra returen af fire tunze pumper (Nanostream 6045, Stream 6060 og Stream 2 6065, Stream 2 6105)
der er endnu ikke de koraller i jeg gerne vil have, og har da også planer om lidt flere fisk henover tid
jeg vil lige sige med det samme, jeg er selv ikke helt tilfreds med "stendyngen" til venstre, da jeg synes der er for mange flade sten, har da osse haft planer om at omlægge denne, men nu er tanken begyndt at køre rigtig godt og stabilt, så jeg er ikke meget for at rode for meget i den