Reefer's Best salt.
-
- Reactions: 0
Reefer's Best salt.
Er der kun Saltvandsfyn og Koralshoppen der sælger Korallen Zucht Reefer's Best salt her hjemme.
Det koster jo 300kr i fragt at bestilde det hjem fra Saltvandsfyn og koralshoppen tager ikke deres tlf eller svare på de mail man sender.
Hvor får i jeres salt fra til Zeovit.
Steen
Det koster jo 300kr i fragt at bestilde det hjem fra Saltvandsfyn og koralshoppen tager ikke deres tlf eller svare på de mail man sender.
Hvor får i jeres salt fra til Zeovit.
Steen
-
Re: Reefer's Best salt.
Jeg så lige petsupply også har det hjemme men det gør fragten ikke billigere.
Er der nogle fra sjælland der gider købe 20Kg for mig på Lørdag på messen.
Jeg betaler gerne lidt extra og henter det selv hos den venlige sjæl der gider.
Steen
Er der nogle fra sjælland der gider købe 20Kg for mig på Lørdag på messen.
Jeg betaler gerne lidt extra og henter det selv hos den venlige sjæl der gider.
Steen
-
- Rev haj
- 18
- Postnummer: 2100 København Ø
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: København Ø
Sidste gang bestilte jeg en bunke ting hos Aquaristic.net, blandt andet 20kg RBS, Tunze 6105, Zeovit og en lang række andre ting.. De leverede med UPS for €8 ~ 60 kroner... tog lidt over en uge inden jeg havde det
/Henrik
/Henrik
-
Har lige bestildt 20Kg hos petsupply ink. fragt 689 kr lidt billiger end saltvandsfyn´s fragt pris.
Steen
Steen
-
Det skal jeg huske til næste gang men nu står jeg virklig og mangler jeg har ikke skiftet vand på lørdag bliver det 14 dage så nu kan jeg ikke vente længere.
Jeg havde regnet med at købe det hos Koralshoppen men de virkker ikke til at ville sælge siden man ikke kan komme i kontakt med dem. har prøvet i 3 uger en gang fik jeg fat i Flemming men han sagde det var Thomas der havde det hjemme og jeg skulle ringe til ham men intet svar og flemmeg har heller ikke svaret siden.
Steen
Jeg havde regnet med at købe det hos Koralshoppen men de virkker ikke til at ville sælge siden man ikke kan komme i kontakt med dem. har prøvet i 3 uger en gang fik jeg fat i Flemming men han sagde det var Thomas der havde det hjemme og jeg skulle ringe til ham men intet svar og flemmeg har heller ikke svaret siden.
Steen
- Thomas
- Foxface
- 18
- Postnummer: 6705 Esbjerg Ø
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Esbjerg, Andrup
Ja PostDK er jo ikke ligefrem de billigste når det gælder større pakker, der kan fragtfirmaer såsom UPS, fedEX og de danske fragtmænd jo helt klart billigere end PostDk.Musiker skrev:Sidste gang bestilte jeg en bunke ting hos Aquaristic.net, blandt andet 20kg RBS, Tunze 6105, Zeovit og en lang række andre ting.. De leverede med UPS for €8 ~ 60 kroner... tog lidt over en uge inden jeg havde det
/Henrik
Mvh. Kia og Thomas
130L RSM med Tunze doc 9002, kul og Rowaphos i "sumpen". Nitratfilter externt. kørt siden 2007
130L RSM med Tunze doc 9002, kul og Rowaphos i "sumpen". Nitratfilter externt. kørt siden 2007