Jeg har sydenergi som leverandør af el. Jeg kan ikke helt finde frem til den nøjagtige elpris pr. kw/h.
Jeg har fundet frem til noget de kalder prisblade
http://www.sydenergi.dk/index.aspx?articleid=1779
1,6473 kr pr. kW/h, kan det virkelig passe?
El priser - 1,6473 kr pr. kW/h ?
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions: 2
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Re: El priser - 1,6473 kr pr. kW/h ?
Ja det ser det ud til - plus abonnement !
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

-
- Kejser fisk
- Reactions: 0
- 17
- Postnummer: 6800 Varde
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Alslev (Varde/Esbjerg)
Men det er jo en fast pris jeg alligevel skal betale, så jeg kan da fint opradere mit akvarie lidt 

- Olsen
- Rev haj
- 19
- Postnummer: 4100 Ringsted
- Saltvand siden?: 2006
Er der ikke noget med at der er frit valt på alle hylder hvad angår hvilket el-selskab man ønsker at vælge i Danmark?
¨
Så det er vel bare at finde det billigste, eller hvordan?
¨
- Carsten
- Rev haj
- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Jo, det skulle der være. Men man slipper ikke helt for det lokale elselskab, for de skal have noget for at levere.Olsen skrev:Er der ikke noget med at der er frit valt på alle hylder hvad angår hvilket el-selskab man ønsker at vælge i Danmark?
¨
Og så kan det godt være at den gevinst der er, er blevet så lille at det ikke er ulejligheden værd.
- Nolan
- Rev haj
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
Normalt kan det bedre betale sig at indgå i pulje-, punkt- eller markeds-ordninger hos din nuværende leverandør istedet for alm. forsyningspligt-strøm eller et andet selskab..... forskellen er ????? i mine øjne men du skal bede om det, før de sælger dig strømmen billigere.
Det ér dog lidt paradoksalt, at det samtidigt er vanskeligt, som forbruger at gennemskue, hvad den reelle el-pris ender på, når man overvejer at skifte leveringsselskab eller -ordning.
I mit tilfælde, har jeg regnet mig frem til, at der er ca. 4 øre pr. kWh at spare ved at skifte til pulje-strøm - det er faktisk omkring 13% på ELPRISEN - når transport, afgifter, moms osv. kommer på, så svarer besparelsen på den samlede pris til ca....... TADAAAA..... 2% !!!
Det giver mig en elregning, der er 400kr mindre end normalt.
Så tager jeg hellere et par timer mere på arbejdet
/Kim
Det ér dog lidt paradoksalt, at det samtidigt er vanskeligt, som forbruger at gennemskue, hvad den reelle el-pris ender på, når man overvejer at skifte leveringsselskab eller -ordning.
I mit tilfælde, har jeg regnet mig frem til, at der er ca. 4 øre pr. kWh at spare ved at skifte til pulje-strøm - det er faktisk omkring 13% på ELPRISEN - når transport, afgifter, moms osv. kommer på, så svarer besparelsen på den samlede pris til ca....... TADAAAA..... 2% !!!
Det giver mig en elregning, der er 400kr mindre end normalt.
Så tager jeg hellere et par timer mere på arbejdet

/Kim