Her er lidt inspiration, kom gerne med ideer til forbedringer.
Cool! hvad har du støbt stenen fast til? Gad godt selv prøve at rode lidt med det. tror det kan give nogle spændende stenopbygninger og såer man da sikker på at stenene står fastJSS skrev:jeg har købt nogle døde sten ved petsupply, hvor jeg fandt dem som egnede sig bedst, efter min smag. Så har jeg fundet nogle magneter, og støbt så magnetens størrelse passer ind i fladen på stenene:)
Er det ok at bruge gips eller brand gips i vandet?JSS skrev:Det er jo det;)
- Jeg har brugt noget der kaldes brand gips - som min far bestyr;) hehe. så fik bare en spand at bruge af. Skønt med lidt kontakter;)
Kan det holde til saltvand 24-7?JSS skrev:så vidt jeg har kunne læse er der ikke nogle skadelige stoffer i. Det er rimelig rent produkt. Det er "affaldsstof fra kraftværker efter forbrændingen af kul.
Takker, men er du sikker på at det er smart at komme dem i saltvand??
Carsten skrev:Sad lige og kiggede på den side som Lars Roland linkede til. Og opdagede at mangneterne er en blanding med nikkel og kobber. Jeg ville være meget forsigtig med overhovedet at bruge dem. Forsejlingen skal ikke bare være 100% iorden men 112 %
Det kunne man vel nok, hvis man har forstand på den slags.Brian C skrev:Carsten skrev:Sad lige og kiggede på den side som Lars Roland linkede til. Og opdagede at mangneterne er en blanding med nikkel og kobber. Jeg ville være meget forsigtig med overhovedet at bruge dem. Forsejlingen skal ikke bare være 100% iorden men 112 %
Kunne man ikke lave en forsegling/indstøbning i eks epoxy eller akryl