Jeg har kigget på den her hængeskummer, men det jeg tænker på er at den suger jo ikke overflade vand op og skummer, men er den så fornuftig nok at have i eller kan det være ligemeget ?

http://petsupply.dk/product_info.php?cP ... ts_id=6580
Så er du da uheldig..jesper_tang skrev:Jeg har kørt med en på mit 60L, og jeg har ikke haft nogle problemer...
Den skal bare hænges på kanten, fyldes op med vand fra akvariet, og sættes i stikkontakten.. Så er den igang.. Dete r en motorskummer, og ikke luftskummerDan-P skrev:hvis man bare bestiller den, hvor meget mere skal der så købes for at den virker ? Bare en 400l/t luftpumpe ?
Det er jo også det jeg skriver, jeg har overhoved ikke haft nogle problemer...Han$en skrev:Så er du da uheldig..jesper_tang skrev:Jeg har kørt med en på mit 60L, og jeg har ikke haft nogle problemer...
Jeg har selv haft den - Ingen problemer, og flere her inde kører da også gladeligt med dem
Hov, sorry.. Fik quotet det forkerte indlæg kan jeg se nujesper_tang skrev:Det er jo også det jeg skriver, jeg har overhoved ikke haft nogle problemer...Han$en skrev:Så er du da uheldig..jesper_tang skrev:Jeg har kørt med en på mit 60L, og jeg har ikke haft nogle problemer...
Jeg har selv haft den - Ingen problemer, og flere her inde kører da også gladeligt med dem
Den begyndte glseligt at skumme efter små 12 timer og var indstillet perfekt efter 24 timer...
Hvis jeg dog skulle nævne et minus, så er det at den kræver en rimelig høj vandstand for at virke optimalt...
ellers kunher fra.
Vel gjorde det da såjesper_tang skrev:Bare i orden... Budskabet kom jo frem alligevel...