wondersurfer skrev:så da gls der klokker i det.... det gør de osse konstant i min sexshop skide ærgeligt for det ikke nemt at finde alternativer når post dk er udelukket
Hvorfor er post dk udelukket? Og ud fra hansens første indlæg er det post dk der er sendt med.
Jeg har bestildt hos dem 2 gange, begge med levering af Post DK, og begge gange tog det lidt over en uge før stumperne var hos mig..
Men det er ingenting i forhold til hvor længe jeg har ventet på mit nye 530 l m. bord (fra en anden forhandler). Idag er det præcis 2 måneder siden jeg bestildte og betalte for skidtet, det blev med 90% chance lovet færdig inden jul sagde de.. Men jeg har stadig ikke set skyggen af det...
Mvh. Breuner.
Fragmenter istærke farverkøbes inærheden af Aalborg
190 L Juwel hjørneakvarie - Nedlukning igang. 130 L Red Sea Max - Nedlukning igang. 126 L DIY projekt - Kører. 530 L Helglas - Under konstruktion.
Jeg bestilte mandag hos dem mandag, medtog postDK nr samme aften, men jeg får det samme når jeg søger efter pakken på postDK hjemmeside og de har også trukket pengene hos mig.
Jeg har flere gange før bestilt hos koiimport, og alle dele har hver gang blevet leveret dagen efter, indtil nu.
Zacho skrev:Jeg bestilte mandag hos dem mandag, medtog postDK nr samme aften, men jeg får det samme når jeg søger efter pakken på postDK hjemmeside og de har også trukket pengene hos mig.
Jeg har flere gange før bestilt hos koiimport, og alle dele har hver gang blevet leveret dagen efter, indtil nu.
Snakkede med dem idag, og de sagde at PostDK har problemer med leveringen...
Ved ikke hvad jeg skal tro.. Har modtaget private pakker fra 2 her inde i denne uge uden problemer
Jeg har, den ene gang jeg har handlet med Koiimport, også haft problemer med dem. Det var godt nok en pumpe til min havedam og et uvrøret. Jeg fik uvrøret med det samme men ikke pumpen. Efter mange forgæves tlf. opkald og emails kom jeg endelig igennem til dem og fik en historie om at pumpen var blevet afleveret til en anden ved en fejl! Efter noget der ligner to måneder fik jeg mine penge tilbage ca. kr. 2.000 og det var efter nogle kritiske indlæg på koidanmark.dk. mange telefon opkald samt emails.
En ting er de hæver pengene med det samme, men man må da være til at få fat i når man driver en forretning om ikke andet så på mail. Jeg handler ikke der mere.
ttkthomsen skrev:Jeg har, den ene gang jeg har handlet med Koiimport, også haft problemer med dem. Det var godt nok en pumpe til min havedam og et uvrøret. Jeg fik uvrøret med det samme men ikke pumpen. Efter mange forgæves tlf. opkald og emails kom jeg endelig igennem til dem og fik en historie om at pumpen var blevet afleveret til en anden ved en fejl! Efter noget der ligner to måneder fik jeg mine penge tilbage ca. kr. 2.000 og det var efter nogle kritiske indlæg på koidanmark.dk. mange telefon opkald samt emails.
En ting er de hæver pengene med det samme, men man må da være til at få fat i når man driver en forretning om ikke andet så på mail. Jeg handler ikke der mere.
Det gør jeg godt nok heller ikke..
Et sådant firma kan jeg sgu ikke tage seriøst.. Skulle sgu have brugt 20kr mere og købe et andet sted
Jeg har handlet med Koiimport flere gange og har altid fået hurtig levering.
kunde det ikke tænkes det er post dk eller GLS. der hænger i bremsen og måske ikke kan komme over broen
Normalt er pvc rør noget der er meget svært at smadre. Der skal virkeligt bruges kraft til det. Men selvfølgelig kan en gaffeltruck eller lastbil gøre det.
Tag enten ind i Klovnfisken eller Planten og se om de har noget, istedet for at risikere dels vente tid, og dels nye smadrede rør.
Carsten skrev:Normalt er pvc rør noget der er meget svært at smadre. Der skal virkeligt bruges kraft til det. Men selvfølgelig kan en gaffeltruck eller lastbil gøre det.
Tag enten ind i Klovnfisken eller Planten og se om de har noget, istedet for at risikere dels vente tid, og dels nye smadrede rør.
Det er kun 12mm rør, så de er rimelig skrøbelige..
Og nægter at købe nyt et andet sted.. Har betalt 160,- hos Koiimport, så skal jeg også have en iorden varer der er forsvarligt pakket ind fra deres side
Jeg har modtaget alle mine ting i dag, og alt var ok. Tror at det måske er postDK der har været lidt langsomme.
Jeg har før bestilt 12mm og 16mm rør hos koiimport, og de kom frem uden skader og de var kun pakket ind i plastik, er rimelig sikker på at det er postvæsnet der har været lidt for voldsomme denne gang. Tror heller ikke at bobbelplast ville have hjulpet.