Så er det bare at søge.. Det er lovligt at lytte, gratis at oprette profil hvis man vil have en playliste osv..
Feedback er velkommen - Jeg er med til at holde siden kørende

Du har ikke mulighed for at downloade via siden, men derimod købeHerrO skrev:Nu er det ikke lige et oplæg jeg skriver til diskussion af ophavsrettigheder og de regler der nu er, men lige umiddelbart er deling af musik og mulighed for download ikke noget jeg tror er lovligt i DK. Man man som reglerne er i øjeblikket ikke dele eller sælge sin musik man har købt over internettet. Det er ikke samme regler som på det almindeligt CD'er købt i en butik.
Men kender godt siden og da den i 2007 første gang kiggede forbi DK gav det blandt andet følgende artikel:
http://www.comon.dk/news/nyt.musiksite. ... 32442.html
Så det er nok rimeligt seriøst da det stadigvæk er online endnu, men der er endnu ikke kommet officielle udmeldinger fra alle om at det er blevet lovligt - selvom BMG og Universial ifølge Deezer har underskrevet en aftale om nogle titler![]()
Men der er flere sites/værktøjer "derude" som giver mulighed at dele sin musik med sine venner og andre.
/HerrO
Okay, bevares.. Så ændre vi eksisterende til moderneDDT2 skrev:ikke for at lyde alt for kritisk men 99% af alt eksisterende musik?! hvor meget i den elektroniske verden har i overhovedet for det er da virkelig MEGET begrænset.
I mine øjne virker det lidt som en udemærket side men igen ikke noget jeg ville være tilhænger af da den ikke kan tilbyde noget inden for min smag