Jeg vil gerne lægge hjem til et saltvandsmøde lørdag d. 4/2 kl. 14.00, hvor der kan blive rig lejelighed til at udveksle erfaringer, bytte lidt fragmenter eller blot få en hyggelig snak om alt inden for vores hobby. Jeg vil sørge for, at der er kaffe på kanden samt lidt kage til
Giv besked - gerne her på forumet - hvis du er interesseret. Jeg bor i Århus Nord
Øv er på ski.
Det er et godt initativ.
Hyg jer alligevel.
Med venlig hilsen
Claus Schultz
400 l. Tunze 6000 med singlecont. Eheim 1060 til Titan 1500 køler på loft,
Deltec returpumpe, Vecton 15 w. uv, 60 l todelt sump,2x 250 w hqi 2x24 w.blå lysstofrør
- har nok ikke umiddelbart det store at bytte med - men, hvis nogen mangler kørelejlighed, så har jeg plads i bilen -- jeg kører over Kolding og så E45 all the way ...
Jep, for dem, der kommer langvejs fra, kan jeg da kun opfordre til lige at kigge ind forbi Storcenter Nord for at se deres akvarie. Man skal ikke sætte næsen op efter alverden, men de har nok oceanernes største kirurgfisk gående. Eller rettere, det indtryk får man næsten
nyberg skrev:Jep, for dem, der kommer langvejs fra, kan jeg da kun opfordre til lige at kigge ind forbi Storcenter Nord for at se deres akvarie. Man skal ikke sætte næsen op efter alverden, men de har nok oceanernes største kirurgfisk gående. Eller rettere, det indtryk får man næsten
Det er primært det akvarie der har inspireret mig til at starte selv. Den store blå fisk er godt nok den mest opmærksomhedskrævende fisk jeg nogen sinde har været ude for, og den er lidt svær at ignorere for den fylde godt i billedet når den sådan førfølger en når man går rundt om akvariet.
Jeg har lidt små styller galaxy stenkoral, der er bare pt ikke så meget liv i dem da min gylte dækket dem med sand et par dage, men de skal nok komme igen.
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Jeg er klar på et måde, og herligt at der er et sted man kan komme på sit buskort, når pengene er sparsomme.
Jeg ved ikke helt om jeg kan have fragmenter med, det vil tiden vise, men jeg er altid klar på en snak om saltvand....kæresten kan blive lidt træt af at høre på mig ævle om det hele tiden...
Jeg kigger også forbi.
Jeg har kun lidt småting at bytte med. Jeg har et par små fragmenter af grøn acropora jeg kan ta med, og en enkelt caulastrea med 3 hoveder.
hej hvis det kommer til at passe med at jeg kan komme er der så plads til en mere har et par læder koraller lidt zenia og så lidt aflæggere af en grøn sten koral
mvh kim
mvh kim
900Liter med 660Liter sump og refugium 2stk 400w hqi og 2stk 80wt5 5000L retur 1stk 12000L og 1stk 7000L tunze med controller
nu ikke for at trade på nogen og jeg har desværer ikke selv mulighed for at komme, det er mest rattet mod det akvarium nyberg nævner, så syntes jeg at det er under alkretik og ekstrem fiske mishandling, jeg fik det næsten dårligt da jeg så det, og har siden brugt dette eksempel på meget dårlig akvarie etik... undskyld jeg skulle bare lige af med det.