Sælger mener det er en tidlig grotech model. Han fik den aldrig selv brugt da den var for stor til hans system.
Pumpen er en eheim 1060 på 50 watt og 2300 L/T. CO2-tælleren er fra dupla. Der er ikke indgang til Ph-probe.
Vægt: tung. Total højde 94 cm. Reaktorrør 20 cm i diameter. Bruttoindhold 16 L, netto ca 13 L hvilket nok svarer til ca. 20 kg medie. Bundplade 40 x 25 cm.
Pris:

Kender nogen denne specille model? - mærke, link, gl. brugsanvisning..
CO2 tilføres gennem det grønne "filter". En dobbeltlaget nylonting som åbenbart skal ligge nede i mediet. Så er der 4 mm returslange fra toppen og udluftningsventil. Vand suger den selv fra det 20 mm. pvc - skal også laves lidt om da den absolut ikke kan stå internt i min 250 L sumpe

Jeg havde tænkt mig at montere en aquabee 2000 på 18 watt til at trække cirkulationen ( bruger grovt medie ). Hvis ikke nogen har andre gode ideer eller kan anbefale systemet vil jeg droppe de grønne "sok" og tilsætte CO2 dirkete fra dråbetæller til indsuget på pumpen for at CO2 kan blive lettest opløst - Den metode bruger korallin..
Men jeg er lidt fascineret af den grønne sok. Måske er ideen droppet da den ikke virker optimalt, men produktionsprisen kunne jo også være den afgørende faktor og jeg vil ikke bygge noget om som virker optimalt..
Ellere et DIY ombygningsprojekt jeg håber virker for jeg bruger mange penge på magnesium, calcium og KH buffer til systemet.