PJAT brian... De skal da ikke sove fra 10-18.. De kan få en lur i bilen på vej til og fra messen..( og går det helt galt kan de da ta en skraber i barne/klapvognen). Jeg har ikke passnings mulighed til mine drenge så de må med.. De kan kan jo lige så godt lære det fra starten... Måske der også kommer andre børn, de lidt større kunne måske lege lidt sammen..Brian skrev:Og jeg må så melde fra igen - fruen skal arbejde så jeg står med to små børn og det er lige midt i sove tiden
Invitation til største saltvandsevent til dato -ny udm. s.21
-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 5471 Søndersø
Re: Invitation til største saltvandsevent til dato -ny udm. s.16
- Olsen
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4100 Ringsted
- Saltvand siden?: 2006
Ellers må der jo laves en pasningsordning 

-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2100 København Ø
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: København Ø
Skrigende unger skal ikke forstyrre et fordrag 

- Olsen
- Rev haj
- Reactions:
- 18
Man kunne jo indhegne et område ude på parkeringspladsen. Så kunne ungerne - uanset alder - kravle eller hoppe rundt for at holde varmen. Når I så kommer hjem med jeres børn vil de være dejlig trætte og så kan I slappe af resten af aftenenMusiker skrev:Skrigende unger skal ikke forstyrre et fordrag

- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Sådan nogle små unger skal da bare doopes, så de sover.
Kan man ikke låne nogle af de store kasser som hunde bliver transportet i når de skal ud og rejse?? Sådan nogen mener jeg at alle unger skal opbevares i under flyrejser. Så de ikke forstyrre os andre og forældrene.

Kan man ikke låne nogle af de store kasser som hunde bliver transportet i når de skal ud og rejse?? Sådan nogen mener jeg at alle unger skal opbevares i under flyrejser. Så de ikke forstyrre os andre og forældrene.

- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
- Kontakt:
Husk at tage nogen billeder af messen.
Så vi kan se hvor stort det i grunden er
- Helena
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Geografisk sted: Odense NØ
Børn er søde, det samme kan man ikke altid sige om deres forældre, jeg kender adskillige børn der ville være blevet udmærkede mennesker hvis de var kommet til en ordentlig familieCarsten skrev:Sådan nogle små unger skal da bare doopes, så de sover.
Kan man ikke låne nogle af de store kasser som hunde bliver transportet i når de skal ud og rejse?? Sådan nogen mener jeg at alle unger skal opbevares i under flyrejser. Så de ikke forstyrre os andre og forældrene.![]()

Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6800 Varde
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Alslev (Varde/Esbjerg)
Nogen update om vi nærmer os nok tilmeldte 

-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
*host host* der findes ingen undskyldninger for ikke at komme selvronny.w skrev:Husk at tage nogen billeder af messen.

- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
- Kontakt:
Måske næste år, når den muligvis er blevet lidt større end 4-5 forskellinge stande.Musiker skrev:*host host* der findes ingen undskyldninger for ikke at komme selvronny.w skrev:Husk at tage nogen billeder af messen.
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2300 København S
- Geografisk sted: Ørestaden
Det håber vi sikkert alle sammen er det som sker næste år. Men det kræver jo altså at vi også er med til at støtte op om arrangementet i år. For sker det ikke er der ikke den store sandsynelighed for at der kommer "et næste år"ronny.w skrev: Måske næste år, når den muligvis er blevet lidt større end 4-5 forskellinge stande.

Så derfor syntes jeg da også man bør være med i år for at støtte op om det.... alt begyndelse er svær og vi kan hjælpe ved at deltage. Så simpelt er det..
/HerrO
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fredericia
jeg kan ikke være mere enigHerrO skrev:Det håber vi sikkert alle sammen er det som sker næste år. Men det kræver jo altså at vi også er med til at støtte op om arrangementet i år. For sker det ikke er der ikke den store sandsynelighed for at der kommer "et næste år"ronny.w skrev: Måske næste år, når den muligvis er blevet lidt større end 4-5 forskellinge stande.![]()
Så derfor syntes jeg da også man bør være med i år for at støtte op om det.... alt begyndelse er svær og vi kan hjælpe ved at deltage. Så simpelt er det..
/HerrO

Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Nej men den ene er 2½ og sover mellem 12 og 14 og den anden er 1 år og sover 2 gange i tidsrummet hvor messen er. Så er der adskillige måltider og bleer ind imellem.Blæksprutten skrev: PJAT brian... De skal da ikke sove fra 10-18.. De kan få en lur i bilen på vej til og fra messen..( og går det helt galt kan de da ta en skraber i barne/klapvognen). Jeg har ikke passnings mulighed til mine drenge så de må med.. De kan kan jo lige så godt lære det fra starten... Måske der også kommer andre børn, de lidt større kunne måske lege lidt sammen..
Nej så bliver jeg hjemme

Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6510 Gram
- Geografisk sted: Gram
Hvis alle havde den indstilling så blev det aldrig til noget....Brian C skrev:jeg kan ikke være mere enigHerrO skrev:Det håber vi sikkert alle sammen er det som sker næste år. Men det kræver jo altså at vi også er med til at støtte op om arrangementet i år. For sker det ikke er der ikke den store sandsynelighed for at der kommer "et næste år"ronny.w skrev: Måske næste år, når den muligvis er blevet lidt større end 4-5 forskellinge stande.![]()
/HerrO
Jeg er med til at arrangere Lan-party for gram ungdomsskole og første år havde vi lige præcis nok til at det blev en realitet (25 mand)...
Næste gang kommer omkring de 50-60 stykker

Så et eller andet sted skal det starte...
Men vi kommer i hvert fald fire, mig, kæresten og et venne par

- mads-fisk
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2400 København NV
- Saltvand siden?: 2003
- Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
- Kontakt:
Haha, ja... Så finansierer du vel?ronny.w skrev:Måske næste år, når den muligvis er blevet lidt større end 4-5 forskellinge stande.Musiker skrev:*host host* der findes ingen undskyldninger for ikke at komme selvronny.w skrev:Husk at tage nogen billeder af messen.

Jeg er glad for at kunne holde dette arrangement, men jeg har også måttet erkende, at der i hvert fald ikke i år er kommet nok tilmeldinger til at holde budgettet.
Jeg har deltaget som arrangør for dette projekt, og tager derfor også ethvert underskud på mig, men som fremtidig arrangør vil det da klart mindske lysten.
Jeg har brugt rigtig mange timer på dette projekt, så ligefrem at skulle miste 10-20.000 kr. fra privatøkonomien, holder initiativet dog ikke til gentagende år i træk

Bortset fra det kommer en af verdens allerstørste indenfor vores hobby, så at få muligheden for et gennemført oplæg fra Eric Bornemans side er langt mere end 205 kr. værd efter min mening. Mener man dog at vide det hele selv, er det selvfølgelig helt enkelt => Held og lyke

Og til resten; jeg håber meget vi får de sidste tilmedinger i hus, så det i det mindste kan betale sig at holde arrangementet i forhold til at droppe det hele. Så har du en nabo, kolega eller andet, der overvejer saltvandsverden, så få vedkommende med. Det er once in a life time at opleve Eric Borneman, medmindre man vil op og betale det dobbelte bare i entré for at komme på de udenlandske messer.
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Indehaver af AcroFarm DK
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8900 Randers
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Randers
vi ved at du har gjort et kæmpe stykke arbejde for det her mads
men måske det var værd og sælge et par biletter i indgangen
for at minske tabet
det kan jo være at der lige kom en extra ven med
men måske det var værd og sælge et par biletter i indgangen
for at minske tabet
det kan jo være at der lige kom en extra ven med
det er altså kun cobraer der vilde med blok fløjter....
- Olsen
- Rev haj
- Reactions:
- 18
Så er det i dag torsdag d. 5. februar at det er sidste frist for tilmelding!
Klik ind på http://www.dsm2009.dk
Klik ind på http://www.dsm2009.dk
- Bruno
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4700 Næstved
- Geografisk sted: Næstved
Er det korrekt forstået at man kun kan deltage i messen ved at bestille billet på forhånd via web og at der ikke vil være muligt at købe en billet ved indgangen?
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
Yes, det er hvad der er udmeldt indil videre, og det er sidste dag i dag du kan købe billet medmindre mads-fisk bestemmer sig for at forlænge salgsperioden, så det er bare med at få bestilt på http://www.dsm2009.dk med det samme.Bruno skrev:Er det korrekt forstået at man kun kan deltage i messen ved at bestille billet på forhånd via web og at der ikke vil være muligt at købe en billet ved indgangen?
-
- Foxface
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: Dragør
Mads, kunne billetprisen ikke havde været lidt højere f.eks 300 kr, det havde da ikke været urimeligt, det er da billigt for et sådant arrangement.
Hm.. mads, tror du skal overvej at sælge i døren også. Har snakket med en del folk, der regnede med at de kunne købe billetterne i døren på dagen.
- Bruno
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 19
Jeg har skam bestilt for flere dage sidenLasse skrev:Yes, det er hvad der er udmeldt indil videre, og det er sidste dag i dag du kan købe billet medmindre mads-fisk bestemmer sig for at forlænge salgsperioden, så det er bare med at få bestilt på http://www.dsm2009.dk med det samme.Bruno skrev:Er det korrekt forstået at man kun kan deltage i messen ved at bestille billet på forhånd via web og at der ikke vil være muligt at købe en billet ved indgangen?

Årsagen til at jeg spurgte er netop, ikke for at forklejne Mads' projekt og indsats, fordi at jeg syntes det er lidt fjollet at man ikke kan købe billet ved indgangen

Man kunne jo alliere sig med Fynboerne her på forum og få lavet nogen fede flyers/plaketer med program samt nogen billeder af nogen af de fede baljer, der er her på forum og så sætte dem op i nabolaget som Rosengårds centeret og lign. og evt. bymidten. Nu er Odense jo immer væk er ret stor by med 150K+ indbyggere så det kunne måske være man kunne lokke bare 50-100 ekstra deltagere til

Ud over det kunne der være nogen her på forum, der endnu ikke ved om de kan komme, men finder ud af på dagen at de har tid, men er nu udelukket fordi de har har forudbestilt billet

-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
Årsagen til at man som udgangspunkt ikke har kunnet købe billetter på dagen er da rimelig klar efter min mening?
Hvis man kunne købe billetter på dagen, hvor mange tror i så havde betalt billetter på forhånd?
Nej jeg forstår så fuldt ud at Mads har krævet betaling på forhånd......
/Henrik
Hvis man kunne købe billetter på dagen, hvor mange tror i så havde betalt billetter på forhånd?
/Henrik
- Bruno
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 19
En ide kunne måske også være at kræve en ekstra billet til at komme ind til Boernemans foredrag
Man kunne så gøre det sådan at har man forudbestilt billet kommer man gratis ind til Boernemans foredrag og så sætte indgangsbilleten ned til 1xx,- kr., men vil man ind at høre Boerneman må man ligge xx,- kroner mere. Hans foredrag ligger alligevel sidst på programmet og det er kun os nørder, der ved hvem han er osv.
I mine øje er fordraget med Boerneman alen 1 par 100,- kr. værd.
Ideen med folk kunne købe billet ved indgangen er jo også at lokke interesserede til, hvor de så kunne bl.a. kunne høre Thomas fortælle om hvordan man kommer igang.

Man kunne så gøre det sådan at har man forudbestilt billet kommer man gratis ind til Boernemans foredrag og så sætte indgangsbilleten ned til 1xx,- kr., men vil man ind at høre Boerneman må man ligge xx,- kroner mere. Hans foredrag ligger alligevel sidst på programmet og det er kun os nørder, der ved hvem han er osv.
I mine øje er fordraget med Boerneman alen 1 par 100,- kr. værd.
Ideen med folk kunne købe billet ved indgangen er jo også at lokke interesserede til, hvor de så kunne bl.a. kunne høre Thomas fortælle om hvordan man kommer igang.
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
Helt enig, han skulle jo have mulighed for at kunne aflyse arrangement og fordragsholdere i rimelig tid hvis tilslutningen ikke var stor nok. Men hvis han vurderer at der er tilstrækkelig tilslutning nu, kan han da forlænge salget, eller sælge i døren, for at mindske underskudet. Der kan måske være nogen der vil føle sig "snydt" til at købe billet tideligt, men mon de/vi ikke overlever det. Bare messen bliver til nogetMusiker skrev:Årsagen til at man som udgangspunkt ikke har kunnet købe billetter på dagen er da rimelig klar efter min mening?
/Henrik

- Bruno
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 19
Nu sagde jeg ikke noget om at jeg ikke kunne forstå hvorfor man skulle forudbestille. At man vil sikre sig på den måde og kræve forudbestilling er da fornuftigt, men så kunne man måske i stedet give et par fordele ved at forudbestille (rabat på Boernemans foredrag?). Det ser jo åbenbart ud til at der ikke kommer nok forudbestillinger ikk'? så kunne man jo godt få et par ideer til hvordan man kan lokke flere til!Musiker skrev:Årsagen til at man som udgangspunkt ikke har kunnet købe billetter på dagen er da rimelig klar efter min mening?
/Henrik
Selfølgelig skal der være en mulighed for at aflyse, hvis der mangler mange tilmeldinger, men hvis det er få tilmeldinger, der mangler og man valgte at gennemføre alligevel med underskud, kunne det jo være at betaling ved indgangen kunne ændre det underskud til overskud? Det er jo tilladt at få ideer og revurdere sin strategi, så man kan vende nederlag/underskud til sejr/overskud.
Det kunne jo være, at man ved at folk kunne købe billet ved indgangen kunne lokke præcis så mange til at det kunne give ekstra så der var større sansynlighed for, at det kunne blive gentaget senere og messen kunne "bære sig selv"?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
Mhh det indlæg jeg kommenterede på angående billet salig i døren er væk/eller rettet.. Straffen for ikke at citere, hehe...
For jeg er da enig i at der ikke er noget forgjort i og sælge flere billetter i døren..
/henrik
For jeg er da enig i at der ikke er noget forgjort i og sælge flere billetter i døren..
/henrik
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 5750 Ringe
- Geografisk sted: Fyn
Er der nogen risiko for at det bliver aflyst???