I skal alle sammen også herfra have stor tak for en dejlig dag, håber ikke det bliver sidste gang. Utrolig så mange søde og rare mennesker der er i denne dejlige hobby

Og mon ikke vi ses igen om en lille måneds tid i Odense
Nu fik jeg ikke selv så meget ud af foto-undervisningen, da der skulle pakkes fragmenter og
koraller ned i poser til jer alle sammen, men mon ikke Erik giver lidt ene-timer en dag

Men jeg syntes bestemt også at dagen gik rigtig godt og som der bliv skrevet tidligere, så var der for lidt tid til at få snakket med jer alle sammen men syntes helt klart at der var godt vi brugte lidt tid til at introducere hinanden så der kom ansigter på vores profil-navne. Syntes også der var mange som havde godter med i form af fragmenter/
koraller så dette møde kunne blive en succes, så dette skal i bestemt også have et mange tak for
Da jeg desværre ikke selv fik taget nogle billeder overhovedet, kunne det være rigtig godt hvis jer der fik taget billeder ville sætte nogle flere ind her i tråden, eller hvis i kunne brænde en CD eller sende nogle til mig ville jeg blive rigtig glad

Håber da også jeg kan få lokket RonniA som fik lavet en film i HD af akvariet til at ligge dem op her i tråden eller måske at brænde den ned til mig
Igen mange tak for en dejlig dag i godt selskab til jer alle sammen som kom en smut forbi her i Hvidovre, håber vi kan gøre det igen en anden dag