VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
Akvarieudstyr´s hjemmeside ?
- Munthe
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2650 Hvidovre
- Saltvand siden?: 1979
- Geografisk sted: Hvidovre/Thailand
Akvarieudstyr´s hjemmeside ?
Hvad sker der hos Akvarieudstyr, eller er det kun mig der ikke kan se deres hjemmeside ?
Mit ferskakvarium 877 liter weisglas i front sump 2x112 liter.
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 2791 Dragør
- Saltvand siden?: 2005
Re: Akvarieudstyr´s hjemmeside ?
kan heller ikke
- Munthe
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 20
ok tak.
- Lars S
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1989
- Geografisk sted: Auning - Djursland / Jylland
- Kontakt:
De er nok ved at lave en ny hjemmeside, den var da også noget rod, deres gl. var bedre.
Jeg kan heller ikke se den.
Mvh. Lars Steen

530 l. Low tech.
http://www.websteen.dk import bla. saltvands artikler fra Kina & Hong Kong.

530 l. Low tech.
-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 2500 Valby
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Valby
den virker nu.........Lars S skrev:De er nok ved at lave en ny hjemmeside, den var da også noget rod, deres gl. var bedre.
En gang saltvand, altid saltvand ......
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 2791 Dragør
and it's up again!
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 5750 Ringe
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Fyn
Det står at de har Red Sea Max 250 liters på lager. Min ven bestilte et sådant hos Akvarieudstyr.dk og han fik kort tid efter en mail om at akvariet var pakket og klart til afsendelse og at pengene var trukket fra hans konto, men det kom ikke...så da han ringet og spurgte til hvor det blev af, var svaret at de alligevel ikke har dem på lager før i uge 7.
Det er godt nok ringe at de så skriver på hjemmesiden at de har dem på lager...og så skynder sig at trække pengene fra kontoet. Meget, MEGET ringe service!!!
Det undrer mig at det stadigvæk står på deres hjemmeside at de har dem på lager...til omgående levering.
Det er godt nok ringe at de så skriver på hjemmesiden at de har dem på lager...og så skynder sig at trække pengene fra kontoet. Meget, MEGET ringe service!!!
Det undrer mig at det stadigvæk står på deres hjemmeside at de har dem på lager...til omgående levering.
- Johnny
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 3760 Gudhjem
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Bornholm
salgs triks de er sikre på af få handlen fordi folk tror de har dem og besteller og betaler!! ellers kunne man jo bare vente og så købe lokaltNano75 skrev:Det står at de har Red Sea Max 250 liters på lager. Min ven bestilte et sådant hos Akvarieudstyr.dk og han fik kort tid efter en mail om at akvariet var pakket og klart til afsendelse og at pengene var trukket fra hans konto, men det kom ikke...så da han ringet og spurgte til hvor det blev af, var svaret at de alligevel ikke har dem på lager før i uge 7.
Hilsen Johnny
630l inbygget woha balje
630l inbygget woha balje
- Lars S
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Kontakt:
De må IKKE trække beløbet fra hans konto før vare er sendt af sted, mener jeg.
Ja det er sgu ikke særlig go' butiks etik
Hvis det var mig ville jeg nok trække handlen tilbage, og så evt. vente med at købe det til de 100% sikkert har det på lager.
Ja det er sgu ikke særlig go' butiks etik

Hvis det var mig ville jeg nok trække handlen tilbage, og så evt. vente med at købe det til de 100% sikkert har det på lager.
Mvh. Lars Steen

530 l. Low tech.

530 l. Low tech.
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 16
Jeg ved ikke hvordan reglerne er, men uanset hvad, så vil jeg mene at det er meget umoralsk at påstå at de har dem på lager og skynde sig at hæve pengene og derefter fortælle at de først kommer i uge syv.
-
- Copepod
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2300 København S
Hej
Vi har haft problemer med Cybercity forbindelse, men alt skulle virke igen. Beklager hvis i ikke kan lide vores nye design. Det er der mange som er rigtige glade for.
Ja det er noget rigtigt rod med Red Sea. Vi fik lovet at vi havde dem i butikken om onsdagen. Hvorefter vi lagde dem på nettet da vi alligevel oprettede nogle produkter fra Red Sea. Vi havde bestilt 4 stk. og de sagde at der kom 4 stk. til os om onsdagen, hvorefter vi har gjort klar til at sende dem videre til dem som havde bestilt. Det gjorde der så ikke åbenbart, hvorefter vi har kontaktet vores kunder. Den sidste meldning fra Red Sea er at de skal komme d. 2-2-09 hvilket vi virkelig håber er rigtigt.
Vi har haft problemer med Cybercity forbindelse, men alt skulle virke igen. Beklager hvis i ikke kan lide vores nye design. Det er der mange som er rigtige glade for.
Ja det er noget rigtigt rod med Red Sea. Vi fik lovet at vi havde dem i butikken om onsdagen. Hvorefter vi lagde dem på nettet da vi alligevel oprettede nogle produkter fra Red Sea. Vi havde bestilt 4 stk. og de sagde at der kom 4 stk. til os om onsdagen, hvorefter vi har gjort klar til at sende dem videre til dem som havde bestilt. Det gjorde der så ikke åbenbart, hvorefter vi har kontaktet vores kunder. Den sidste meldning fra Red Sea er at de skal komme d. 2-2-09 hvilket vi virkelig håber er rigtigt.
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 16
Hvorfor så trække pengene fra kundens konto, når i ikke har varen?
Hvorfor står det så stadigvæk at i har dem på lager til omgående levering???
Hvorfor står det så stadigvæk at i har dem på lager til omgående levering???
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
det er ulovlig at trække penge fra kunderne inden varen bliver sendt AKVARIEUDSTYR
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
- Lars S
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Kontakt:
Det mente jeg nokwondersurfer skrev:det er ulovlig at trække penge fra kunderne inden varen bliver sendt AKVARIEUDSTYR

Så akvarieudstyr - det er en ommer

Mvh. Lars Steen

530 l. Low tech.

530 l. Low tech.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
Igen kan man fristes til at sige men nøjes med at tænkeLars S skrev:wondersurfer skrev:det er ulovlig at trække penge fra kunderne inden varen bliver sendt AKVARIEUDSTYR
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: Ørestaden
Jeg vil opfordre folk til at kontakte deres bank og få beløbet kørt tilbage da det er "drønulovligt" som andre også siger. Så må AKVARIEUDSTYR trække igen NÅR varen sendes og ikke før.wondersurfer skrev:det er ulovlig at trække penge fra kunderne inden varen bliver sendt AKVARIEUDSTYR
/HerrO
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 16
HELT ENIG!HerrO skrev:Jeg vil opfordre folk til at kontakte deres bank og få beløbet kørt tilbage da det er "drønulovligt" som andre også siger. Så må AKVARIEUDSTYR trække igen NÅR varen sendes og ikke før.wondersurfer skrev:det er ulovlig at trække penge fra kunderne inden varen bliver sendt AKVARIEUDSTYR
/HerrO
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: Ørestaden
Glemte lige at skrive at jeg egentlig syntes at det var meget mærkeligt at AKVARIEUDSTYR ikke selv skrev i tråden - nu hvor de selv tog initiativ til at skrive - at de selvfølgelig beklagede og sendte pengene retur indtil varen reelt blev afsendt.
Syntes godt nok at det er for dårligt og jeg vil nok ikke handle der, da jeg simpelthen syntes det er for lavt.
/HerrO
Syntes godt nok at det er for dårligt og jeg vil nok ikke handle der, da jeg simpelthen syntes det er for lavt.
/HerrO
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 16
Ja, Akvarieudstyr.dk burde med det samme tilbyde kunderne at sende pengene tilbage. Men det gør de jo nok næppe, for det er jo en god forretning for dem at lade som om de har akvariene på lager før alle andre butikker, for så får de jo mnage bestillinger på dette akvarie. Nu viser det sig så at de slet ikke får akvariet før de andre butikker og derfor snyder de jo kunderne gevaldigt, når de med det samme trækker pengene på kundens konto.
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1993
Haha... Bo spurgte til deres hjemmeside og straks er det sædvanlige hylekor på banen.... Sjovt jeg har handlet med dem masser af gange uden problemer- men det er jo sikkert ikke populært at nævne herindeMunthe skrev:Hvad sker der hos Akvarieudstyr, eller er det kun mig der ikke kan se deres hjemmeside ?

Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
bo så det godt de har dig til at beskytte dem
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 2860 Søborg
ja eller mig, det er egentligt utroligt at i bliver ved med altid at angribe dem.
er sikker på at hvis vedkommende der har forudbetalt ville have pengene tilbage også fik det hvis personen tog kontakt med dem. men er ret sikker på at vedkommende ikke har taget kontakt til dem for at få opløst handlen, da personen sikkert gerne vil vente 1 skide uge mere på baljen.
i har fået en forklaring på problemet af dem og dermed er sagen vel ude af verden, de for akvariet når det kommer i næste uge og dermed er sagen slut.
men alligevel skal de samme 20 personer lige fortælle alle os andre om deres sædvanlige service og mangel på samme.
vi taler her om nordens største internet forhandler og alle deres fejl skal altid trækkes hen over dette forum.
men lad os sige de har 10.000 handler om året på nettet hvis det kan gøre det så bliver der vel trukket 5 sager frem på nettet om året det er i mine øjne en meget lille procent del og sikkert ikke større end de andres forretninger.
s jeg er efter hånden også nået til at der er åbenbart nogle der bare skal svine dem, i har gjort det i mange år og de eksistere stadig, så enten er det fordi de er billgere med deres vare eller også så er deres servic til at leve med for det store flertal
jager
er sikker på at hvis vedkommende der har forudbetalt ville have pengene tilbage også fik det hvis personen tog kontakt med dem. men er ret sikker på at vedkommende ikke har taget kontakt til dem for at få opløst handlen, da personen sikkert gerne vil vente 1 skide uge mere på baljen.
i har fået en forklaring på problemet af dem og dermed er sagen vel ude af verden, de for akvariet når det kommer i næste uge og dermed er sagen slut.
men alligevel skal de samme 20 personer lige fortælle alle os andre om deres sædvanlige service og mangel på samme.
vi taler her om nordens største internet forhandler og alle deres fejl skal altid trækkes hen over dette forum.
men lad os sige de har 10.000 handler om året på nettet hvis det kan gøre det så bliver der vel trukket 5 sager frem på nettet om året det er i mine øjne en meget lille procent del og sikkert ikke større end de andres forretninger.
s jeg er efter hånden også nået til at der er åbenbart nogle der bare skal svine dem, i har gjort det i mange år og de eksistere stadig, så enten er det fordi de er billgere med deres vare eller også så er deres servic til at leve med for det store flertal
jager
- jakobvillien
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2100 København Ø
- Geografisk sted: København Ø
Forståeligt.
Dog er det mystisk at akvariet stadig står som om det er på lager - når det nu først kan leveres fra uge 7, og man helt sikkert ved at de er klar over det i butikken.
Dog er det mystisk at akvariet stadig står som om det er på lager - når det nu først kan leveres fra uge 7, og man helt sikkert ved at de er klar over det i butikken.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
lad hyldekoret inkl mig selv hyle... akvarieudstyr har jo bo og jager og butikken kører uforståligt nok fint
hvad er problemet
hvad er problemet
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
- Lars S
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Kontakt:
Nu skal det siges, jeg har også handlet hos dem uden nogle problem, men derfor skal de rette sig efter loven i alle tilfælde.
Jeg vil ikke angribe nogle særlig forretninger, jeg udtaler mig kun negativt i denne sag eller en konkret sag.
Jeg vil ikke angribe nogle særlig forretninger, jeg udtaler mig kun negativt i denne sag eller en konkret sag.
Mvh. Lars Steen

530 l. Low tech.

530 l. Low tech.
- Munthe
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 20
Ja engelquist jeg forstår nu heller ikke hvad dette går ud på, det var bare fordi deres hjemmeside var nede, og så kunne det jo være det bare var her hos mig.engelquist skrev:Haha... Bo spurgte til deres hjemmeside og straks er det sædvanlige hylekor på banen.... Sjovt jeg har handlet med dem masser af gange uden problemer- men det er jo sikkert ikke populært at nævne herindeMunthe skrev:Hvad sker der hos Akvarieudstyr, eller er det kun mig der ikke kan se deres hjemmeside ?
Nå nok om det, hvordan går det med dig engelquist ?, godt at høre fra dig her.
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1993
Ja velkommen tilbage igen- godt at se du vil igang med en balje igen og det lyder spændende med de mål- men kender jeg dig ret, bliver det sikkert både velgennemtænkt og velgennemført- glæder mig til at se resultatet... jeg har sikkert en del fragmenter når du er klar til det.
Bo Engelquist Christiansen
- Munthe
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 20
Ja jeg håber at det bliver velgennemtænkt, nu må vi se, det kommer jo nok ikke til at gå så hurtig denne gang, nu har man jo prøvet at have saltvand før.
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 16
Uanset hvad, så er det jo ulovligt at trække pengene på kundens konto, når varen slet ikke er på lager, selvom de skriver det på hjemmesiden...Jager skrev:ja eller mig, det er egentligt utroligt at i bliver ved med altid at angribe dem.
jager
-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 2500 Valby
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Valby
wondersurfer skrev:Igen kan man fristes til at sige men nøjes med at tænkeLars S skrev:wondersurfer skrev:det er ulovlig at trække penge fra kunderne inden varen bliver sendt AKVARIEUDSTYR
hmm at handle hos akvarieudstyret er kun en glæde... jeg bestilte en sump som skulle laves.. det tog under 14 dage....normalt op til 28 dage!!!.. i sidste uge (lørdag) bestilte jeg et 300 liters balje (100x60x50) og jeg regnede ik med at det skulle gå så hurtigt... det tog under EN UGE!!! så jeg har ik haft de store problemer som jer men skal jo nok være lidt heldig engang i mellem...
En gang saltvand, altid saltvand ......