hugo kradset af

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
prezn
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
17
Postnummer: 6950 Ringkøbing
Geografisk sted: Vestjylland

hugo kradset af

Indlæg af prezn »

hejsa jeg tror minhugo er død da´jeg ikke har set den i to dage og den plejer ellers at være fremmé hele tiden:(. Men jeg er bange for at jeg skal til at flytte alle mine sten for at finde den da jeg ikke kan se den nogen steder, så mit spørgsmål er skal jeg vente et par dage og se om den viser sig? og er det alfa omega at jeg skal have den op hvis den er død?

bare mega nederen hvis jeg skal til at flytte rundt på alle mine sten for det men det er der jo ikke noget at gøre ved hvis det er.
Brugeravatar
Anette
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
17
Postnummer: 8700 Horsens
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Horsens

Re: hugo kradset af

Indlæg af Anette »

Har du tjekket overløb og sump? Vores var helt vild med at græsse alger inde i overløbskassen, og han var væk en uge før vi fandt ham i sumpen... Er den død kan du tage en pumpe og blæse ind mellem stenene, så vil den komme ud med flowet...
Mvh Anette og Kristoffer
Fif
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
17
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Malmø

Indlæg af Fif »

Hvis ikke du har set den i t dage + a den var ret tynd ik ? Så er jeg sikker på at den er død.

Har havt et par dødsfald de sidste tid (nye fisk) som ikke klared det. gad ikke at tag sten op lod dem bare ligge . :( Men hvis de lige til at tag op så gjord jeg det også, elleres ikke.
Mvh fif

Billede

Mit gamle akv. som nu ejes af Helena
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=21071
Brugeravatar
gitman67
Rev hummer
Rev hummer
Reactions:
16
Postnummer: 5700 Svendborg

Indlæg af gitman67 »

Trist hvis Hugo er stået af, jeg ville ellers høre om du havde held med icebergsalaten....stakkels Hugo :crybaby:
Up-comming saltvandsnørd....
1 fisk er godt, 2 fisk er dobbelt så godt !
prezn
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
17
Postnummer: 6950 Ringkøbing
Geografisk sted: Vestjylland

Indlæg af prezn »

så lige hans finne fra siden af under/bag nogen sten så kunne ikke se ham rigtig, han bevægede sig lidt, men alligevel fjernede jeg lige 3 sten, og der lå han hel gnasket igennem af mine to rejer, dannebroen var godt igang, der var sku ikke meget af ham tilbage :( så min dejlige hugo er død..

da jeg løftede de tre sten så jeg en krabbe der var orange uden hår den var sku hurtig væk. er lidt bekymret folr den krabbe.
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"