Jeg har noget grus/meget groft sand som jeg vil smide i sumpen hvor der så skal være en masse caulerpa.
Gruset har ligget i en pose ude i haven(intet liv)
Skal jeg ligge det i en spand med vand fra tanken først og lade det være det et par dage/uger, ellers skal jeg bare hælde i.
nyt grus i sumpen
-
- Naso kirurg
- Reactions: 0
- 18
- Postnummer: 2791 Dragør
- Saltvand siden?: 2005
Re: nyt grus i sumpen
jeg ville nok skylle det igennem, en tror der skal meget til at det kan rykke på nogle værdier.
- thyme
- Rev haj
- 18
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Århus V
- Kontakt:
Jeg ville nærmere undlade at komme grus/ meget groft sand i sumpen. Flowet deri vil nok betyde der er en masse skidt der samles der. Hellere en masse levende sten, hvorpå caluerpaen kan vokse, eller måske bare kyle en klump caluerpa deri uden bundlag. Det kræves ikke for at de trives, og det er noget nemmere at "trimme"
- MiksBiks
- Rev Papegøje fisk
- 17
- Postnummer: 8240 Risskov
- Saltvand siden?: 2001
- Geografisk sted: Århus
hørtthyme skrev:Jeg ville nærmere undlade at komme grus/ meget groft sand i sumpen. Flowet deri vil nok betyde der er en masse skidt der samles der. Hellere en masse levende sten, hvorpå caluerpaen kan vokse, eller måske bare kyle en klump caluerpa deri uden bundlag. Det kræves ikke for at de trives, og det er noget nemmere at "trimme"

Så lader jeg bare være med at sælge flere sten også skal jeg bare have fat i noget caluerpa.
Mvh Michael