Dette er min første besked herinde på siden, og jeg er virkelig glad for at have fundet den, (jeg har allerede lært meget, takket være jeres hjælp i de diverse forums)
Jeg har ikke selv saltvand, jeg må dog kun nøjes med ferskvand lidt endnu, men saltvand har virkelig sat sit store præg på mig og min hverdag. jeg følger spændt hvad der sker herinde.
Som mit første saltvands akvarie har jeg bestemt mig, at jeg vil købe et RSM 130d, da jeg absolut vil have det helt fra start, og ikke købe det brugt fra en anden. Så jeg kan samle det hele selv og se hvordan tingene ser ud og virker.
Det lærer jeg selv mest af. Jeg mener selv at 130d er en passende størrelse for en begynder at starte med.
Nok om det, mit spørgsmål til jer er, hvorfor er RSM 130d ikke kommet på salgsmarket endnu, der er nogle som allerede har købt et RSM 250. Jeg har læst på diverse forums at de skulle følges ad. men jeg hører kun om RSM 250, hvordan kan det være? og hvornår kommer RSM 130d på market til de danske forretninger?
MVH Bo Fredberg Sørensen, Go' Weekend alle