naso
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4500 Nykøbing Sjælland
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: vest-sj
naso
har fået skaffet mig en naso men kan ikke rigtig få den til at spise det enste den spiser som jeg ser er hvad den går og piller på stenne men det er jo ikke rigtig nok. har haft den siden i lørdags.
har prøvet med noget forseklligt frosk foder og noritang.
nogen der har nogen andre gode tip?
har prøvet med noget forseklligt frosk foder og noritang.
nogen der har nogen andre gode tip?
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
Re: naso
det sku være en Naso elegans.
det har jeg godt nok ikke prøvet men den virker ikke rigtig som om den kommer op efter noget selv om den virker frisk nok men det går nok snart ned af er jeg bange for vis den ikke får noget mad
det har jeg godt nok ikke prøvet men den virker ikke rigtig som om den kommer op efter noget selv om den virker frisk nok men det går nok snart ned af er jeg bange for vis den ikke får noget mad
- anhdu
- Foxface
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8464 Galten
- Geografisk sted: 8464 Galten
- Kontakt:
Min hvidbrystet kirurg gad heller ikke at spise noget udover det der er på stenene..
Det der fik den til at starte med at spise var at jeg to noget noritang og satte det på en lille sten med noget elastik. Der gik ik mere end 5 min. så var den noritang væk. med tiden blev den så mere interesseret i at spise på en clips og spiser idag stort set alt.
Det der fik den til at starte med at spise var at jeg to noget noritang og satte det på en lille sten med noget elastik. Der gik ik mere end 5 min. så var den noritang væk. med tiden blev den så mere interesseret i at spise på en clips og spiser idag stort set alt.

-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
så vil jeg prøve de to ting mere i dag
men vis den anden har gået i 10dage skal jeg nok ikke tænk så meget på at den mister kraften i nu

men vis den anden har gået i 10dage skal jeg nok ikke tænk så meget på at den mister kraften i nu

- Olsen
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4100 Ringsted
- Saltvand siden?: 2006
Du kan evt. slukke pumperne, tage noget flagefoder mellem to fingre og holde dem i vandet i 10 sek, og så slippe, så falder det nemmere til bunds.martinlund skrev:det sku være en Naso elegans.