Syg kuffertfisk...?
- Lars Roland
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 5000 Odense C
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Odense C.
- Kontakt:
Syg kuffertfisk...?
Min kuffertfisk har en del hvide pletter... Er den syg eller hvad kan det være? Skal den bare ha noget ro og mad? Den er kommet i for to uger siden og den havde pletterne da jeg fik den. De skulle gå væk blev der sagt... Men ved folk noget om dem?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: middelfart
Re: Syg kuffertfisk...?
tjek dine vandværdier lidt nori og godt med mad men hånd fodre den så du er sikker på den får, for den er ikke for hurtig ellers bare ro Det hjalp mig sidst med de kære små
Mvh Thue
Mvh Thue
- Lars Roland
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 5000 Odense C
- Geografisk sted: Odense C.
- Kontakt:
Det vil jeg lige gøre...
Jeg kan se at den spiser fint når der bliver fodret og den er meget livlig. Nej, den er ikke for hurtig, men den ser frisk ud og svømmer hele tiden rundt og leger i strømmen. Ser ud til den har det fint, så vi får se hvordan det går med pletterne.

Jeg kan se at den spiser fint når der bliver fodret og den er meget livlig. Nej, den er ikke for hurtig, men den ser frisk ud og svømmer hele tiden rundt og leger i strømmen. Ser ud til den har det fint, så vi får se hvordan det går med pletterne.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: middelfart
så skal det nok komme stille og roligt. Den er nok den fisk som har mest personlighed og utrolig sjove og se på
Mvh Thue

Mvh Thue