LINK: http://gallery.olsen-online.dk/main.php?g2_itemId=7025
/HerrO
Dem i poserne er stort set "kun" ferskvandsfisk.Zacho skrev:Det ser mærkeligt ud med fisk i poser hængt op på knager, klar til at tage med hjem![]()
sindsygt stort udvalg, der kunne man hurtigt få et par timer til at gå
Priser - ja det var også med vilje at jeg fik priserne med på nogle af billederne, da de er meget fordelagtige for os danskereMhauen skrev:Det man også bider mærke i er priserne. Nej hvor kunne man købe sig fattig, hvis det ikke lige var fordi, at der var så langt til Danmark.
Jeg så ikke mange poser med døde fisk og med den omsætningshastighed der er i butikkerne går det sq hurtigt.martinknorr skrev:Ja færdig pakket fisk, det er sku hurtig betjening. Man kan i hvert fald snakke om lige at smutte forbi og hente en fisk![]()
Men der må da være et stort tab af fisk, hvis de hænger der hele dagen??
Alt efter årstiden, så koster en flybillet frem og tilbage fra lidt over 4000.mikkelfa7 skrev:fede billeder, hvad koster sådan en tur til hong kong?
mvh mikkel
Alt efter årstiden, så koster en flybillet frem og tilbage fra lidt over 4000.Carsten skrev:mikkelfa7 skrev:fede billeder, hvad koster sådan en tur til hong kong?
mvh mikkel
Det er ikke tøjet der trækker - Der kommer der en skrædder til DK 2 gange om året i stedet for. Det er noget lettere og faktisk også bedre kvalitet end meget af det man kan købe i fx. Bangkok eller Hong Kong. Man er vel lidt kræsen...Carsten skrev:Må man have lov til at høre hvad du dog laver så tit derude??
Så tit skal man vel ikke have nyt tøj?
Det skulle vel aldrig være Mr. Happy?!Der kommer der en skrædder til DK 2 gange om året i stedet for. Det er noget lettere og faktisk også bedre kvalitet end meget af det man kan købe i fx. Bangkok eller Hong Kong. Man er vel lidt kræsen...
Det er ikke lige ham - Navnet er Harry Sighn fra Bangkok. Men ved at der kommer en del til landet. Har prøvet nogle stykker men er blevet skuffet et par gange over kvaliteten. Så nu hvor jeg er blevet lidt ældre vil jeg godt bruge lidt mere på mine suits for at få kvaliteten i orden.Vænge skrev:Det skulle vel aldrig være Mr. Happy?!Der kommer der en skrædder til DK 2 gange om året i stedet for. Det er noget lettere og faktisk også bedre kvalitet end meget af det man kan købe i fx. Bangkok eller Hong Kong. Man er vel lidt kræsen...
Det er klartHerrO skrev:Det er ikke lige ham - Navnet er Harry Sighn fra Bangkok. Men ved at der kommer en del til landet. Har prøvet nogle stykker men er blevet skuffet et par gange over kvaliteten. Så nu hvor jeg er blevet lidt ældre vil jeg godt bruge lidt mere på mine suits for at få kvaliteten i orden.Vænge skrev:Det skulle vel aldrig være Mr. Happy?!Der kommer der en skrædder til DK 2 gange om året i stedet for. Det er noget lettere og faktisk også bedre kvalitet end meget af det man kan købe i fx. Bangkok eller Hong Kong. Man er vel lidt kræsen...
/HerrO
Nu skal jeg jo ikke gøre mig så klog på mode, men ham Harry gutten laver en del til business suits til kvinder, samt bukser etc. Kæresten har også fået et par silkekjoler, som faktisk har været billigere end mine suits. Så jeg tror blot det er at spørge. De laver squ altVænge skrev:HerrO skrev:Vænge skrev:
Det er klartJeg har aldrig fået syet noget (det er jo primært herretøj de tager sig af) men tror mændene på mit job er ganske godt tilfreds med det de har købt + det er vildt billigt
Gad sørme godt en tur til Hong Kong....det ville være top!
Det kommer helt an på skrædderen, men især på kvaliteten af det stof man bruger. Det pris range jeg plejer at købe eren stofkvalitet mangen til Boss og Armani. Der ligger et sæt bestående af Jakke, 2 par bukser og 2 skjorter plus slips i omkring 4500,-. Det er i toppen grundet stoffet. Men køber en del bukser uden jakker i en billigere kvalitet og et sæt vil ligge på omkring 3000,- for dette.Carsten skrev:Det er ganske mange år siden jeg fik syet noget. Men hvilket niveau ligger et sæt tøj i nu om dage??