Er der nogen i nærheden af Viborg der har lyst at sætte mig lidt ind i hvordan min iks virker...

Jeg skal nok gi kaffen og kagen

Mvh
Mange tak....det vil jeg da også lige se om jeg kan få til at passe... Du har jo også en drømmebalje jeg gerne vil se.MiksBiks skrev:Har desværre ikke bil, men kommer du forbi århus vil jeg gerne give et kursus. Har selv haft den fremragende computer i flere år.
Mange tak Michael... Men når jeg er i Hvidovre og på besøg hos dig vil jeg ikke kigge på iks...Der vil jeg bare sidde lige så stille og så nyde, hvad jeg mener er Danmarks flotteste akvarieLord Mike skrev:Eller ved næste besøg hos søster, så kigger du bare forbi......
Så for du sgu lov til at betale entre næste gang NillerNiller skrev:Mange tak Michael... Men når jeg er i Hvidovre og på besøg hos dig vil jeg ikke kigge på iks...Der vil jeg bare sidde lige så stille og så nyde, hvad jeg mener er Danmarks flotteste akvarieLord Mike skrev:Eller ved næste besøg hos søster, så kigger du bare forbi......
Så må det være rimelig kold nu hvis det er fra dagen hvor du lavede det første indlægNiller skrev:Har stadigvæk kaffe på kanden
ronny.w skrev:Så må det være rimelig kold nu hvis det er fra dagen hvor du lavede det første indlægNiller skrev:Har stadigvæk kaffe på kanden![]()
Dette ville blive Danmarks længeste telefonsamtale så.....ronny.w skrev:Jeg kan nok guide dig over telefonen hvis det skulle være.
Så slipper jeg også for kold kaffeselv om de siger man bliver kønnere