Ser sku godt ud!!
Tjae jeg er da heller ikke helt sikker på at der ikke fordamper mere, men tror ikke det er over to liter i døgnet der fordamper.. Har ikke målt det præcist.. Blot sjusset mig frem.christiantt skrev:Det var ikke meget vand der fordamper. Hvor mange grader er vandet??
Indstillingen af et varmelegme af den mekaniske type er møgupræcis.. Jeg tvivler på at temperaturen nogensinde er under de 25 grader..christiantt skrev:Jeg tror at der fordamper 40-45 liter om ugen her næsten. Ved ikke om det er meget??
Og lyset burde jo ikke gøre nogen forskel?? Nu varmere vandet er, nu mere vil vel fordampe??
22 grader lyder dog også rimelig koldt. Hvor meget er det varmeste det bliver så??
Hvilke Tysk butikk exos?exzos skrev:Kunne godt være han havde købt det fra Tyskland. Der koster de nemlig det samme som herhjemme men du får lige 10 ATI lysstofrør med i prisen
Takker! Ja jeg er også meget tilfreds.. Nu skal det bare have ro, ro, ro og atter ro..leifkrarup skrev:Det ser supergodt ud, man kan se at du har haft god tid til planlægningen....hvilket lys har du over på billederne ...antal rør og type?
Har du nogen form for alger/belægning på dine sten?
Tak! Det er nok lidt naivt og tro at alle fiskene klare skærene, men vo intet vover..Peters1 skrev:Rigtig lækker balje![]()
Tillykke med alle de nye ting.. håber de kommer til at stortrives. Er vild med den "minimalisme" der er i denne opsætning
Mmmhh tror jeg ikke... Jeg havde en sort kort helly-hansen jakke på og var (er) temmelig ubarberet på den grimme mådeHougaard skrev:Fine ting, sig mig Henrik, var det os der stod og snakkede om pincetfisken (hvordan man fodrede dem) og bagefter Gobidon'en ?
Der er fuldt blus på... Kan godt se hvad du mener på billederne, men de snyder tror jeg, for jeg syntes godt nok ikke det er svagt live, hehe.. Må lige prøve og se om jeg kan få taget et lidt bedre justeret billede i aften..leifkrarup skrev:Har du fuldt blus på billederne herover, eller er nogle af rørene slukket?.....det er et lækkert lys at se på men virker også lidt dunkelt.