auto log ind
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 6200 Aabenraa
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Aabenraa
auto log ind
Hej Hej
Er jeg den eneste der ikke bliver automatisk logget ind?
Har flere gange idag logget ind og vær gang har jeg sat et flueben i det felt hvor man kan vælge om man automatisk vil logges ind ved næste besøg men synes ikke rigtig det virker?
P.s har virket fint indtil idag. Er også flere gange bare blevet smidt af forum og blevet bedt om at logge ind igen. Er det sket for andre de sidste par dage?
Er jeg den eneste der ikke bliver automatisk logget ind?
Har flere gange idag logget ind og vær gang har jeg sat et flueben i det felt hvor man kan vælge om man automatisk vil logges ind ved næste besøg men synes ikke rigtig det virker?
P.s har virket fint indtil idag. Er også flere gange bare blevet smidt af forum og blevet bedt om at logge ind igen. Er det sket for andre de sidste par dage?
- TroJanRds
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8900 Randers
- Geografisk sted: Randers
Re: auto log ind
siden har også været nede i dag . og er sikkert nogle små fejl endnu så som billeder og login
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8000 Århus C
Ikke sket for mig de sidste par dage, men det sker det en gang i mellem.
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 16
Jeg bliver stadig ikke automatisk logget ind ved hvert besøg...
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8000 Århus C
Og du har husket at sætte "flueben" i det felt hvor der står "log mig automatisk ind ved hvert besøg" ? 

- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Der har været arbejdet en del på siden igår med billederne !
Du kan desuden trykke i bunden på "Slet alle boardcookies", logge ind igen med flueben sat og så skal det virke.
Du kan desuden trykke i bunden på "Slet alle boardcookies", logge ind igen med flueben sat og så skal det virke.
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 16
Ja der har jegAndersNT skrev:Og du har husket at sætte "flueben" i det felt hvor der står "log mig automatisk ind ved hvert besøg" ?

Okey det prøver jeg.Brian skrev:Der har været arbejdet en del på siden igår med billederne !